عثمانی در گفت‌وگو با برنا:

بعضی از نماینده‌ها تعامل با دولت برایشان خوشایند نیست اما دولت با سعه‌صدر تحمل می‌کند

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۲:۰۴
کد خبر: ۳۰۴۵۷۲
بعضی از نماینده‌ها تعامل با دولت برایشان خوشایند نیست اما دولت با سعه‌صدر تحمل می‌کند
نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حوزه اقتصادی با وجود مشکلاتی که حجم بالای نقدینگی و تحریم‌ها به وجود آورده بود تا حد زیادی موفق به کنترل تورم شده است.

محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا در باره عملکرد دوسال گذشته دولت گفت: به نظر من برای ارزیابی عملکرد دولت باید به شرایط موجود نگاه کرد. در این دوسال دولت آقای روحانی با محدودیت‌ها و محرومیت های زیادی دست به گریبان بود که بر همین اساس برای عمل به برنامه های خود با مشکل مواجه بود. از یک طرف حجم بالای نقدینگی در سطح جامعه و از طرفی مشکلات تحریم‌ها و همچنین مشکلات عدیده ای که میراث دولت قبل است. ولی با این وجود عملکرد دولت مثبت است.

عثمانی با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی دولت نمره کامل را می گیرد تاکید کرد: دولت در مذاکرات هسته ای توانست پیچ خطرناکی را به خوبی طی کند و بیشترین موفقیت را در این حوزه به دست آورد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: دولت در حوزه اقتصادی با وجود مشکلاتی که حجم بالای نقدینگی و تحریم‌ها به وجود آورده بود تا حد زیادی موفق به کنترل تورم شده است.

 این نماینده مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: دولت در اقتصاد ایران که دچار بیماری هلندی است با چالش های متفاوتی روبه رو است. در اقتصاد ما مهار همزمان رکود بازار و تورم امکان پذیر نیست. به همین علت دولت آقای روحانی ترجیح داده است که برای فشار کمتر بر اقشار ضعیف جامعه کنترل تورم را در اولویت خود قراردهد.

وی در پایان با اشاره به نحوه تعامل دولت با سایر قوا خاطر نشان کرد: دولت ارتباط بسیار خوبی با سایر قوا به خصوص مجلس شورای اسلامی دارد که با دولت گذشته قابل مقایسه نیست. شاید نگاه سیاسی اکثریت مجلس با دولت یکسان نباشد ولی ما بیشترین تعامل را از جانب دولت با مجلس می بینیم و با وجود اینکه یک اقلیت خاص در مجلس وجود دارند که اهل تعامل با دولت نیستند و تعامل با دولت برایشان خوشایند نیست اما دولت با سعه صدر و و بردباری همه این مشکلات را تحمل کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز