لاریجانی در دیدار با وزیر امور خارجه سوریه:

سوریه در صف مقدم مقاومت علیه سیاست‌های صهیونیستی قرار دارد

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۰۵۸۳۶
سوریه در صف مقدم مقاومت علیه سیاست‌های صهیونیستی قرار دارد
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل جاری در سوریه، گفت:‌ سوریه بدلیل آنکه در صف مقدم جبهه مقاومت علیه سیاست های استکباری و صهیونیستی قرار دارد، مورد هجوم همه جانبه واقع شده است و مردم این کشور مبارزه دشواری را در تقابل با تروریسم و افراطی گری طی سالهای اخیر انجام داده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، ولید معلم وزیر خارجه سوریه و هیات همراه عصر امروز چهارشنبه با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

لاریجانی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات دو کشور، گفت: ایران و سوریه  بعنوان  دو کشور دوست و برادر روابط پایدار و با ثباتی را طی سالهای گذشته تجربه کرده اند که ریشه در اشتراکات متعدد داشته است.

 لاریجانی، تصریح کرد:  جمهوری اسلامی ایران بر اساس  وظایف دینی، انسانی و اخلاقی خود همواره از مردم سوریه در قبال جنایت‌های  گروه‌های  تروریستی  تکفیری حمایت نموده است.

رییس مجلس شورای  اسلامی در ادامه ابراز امیدواری  کرد با استمرار مقاومت و ایستادگی مردم سوریه در مقابل گروه‌های تروریستی در این کشور، مناطق بیشتری از خاک سوریه  از لوث آنها پاک شود.

ولید معلم، وزیر خارجه سوریه نیز در همین دیدار ضمن ارائه  گزارشی از آخرین تحولات در مقابله با تروریست های تکفیری در خاک کشورش، گفت:  در یک سوی مبارزه مردم سوریه  با گروه های مسلح تروریست، از سوی دیگر کشوری همچون ایران که در کنار مردم سوریه  ایستاده است و از مقاومت آنها حمایت می کند و در سوی دیگر برخی کشورهای منطقه که به انواع دسیسه‌ها برای ساقط کردن نظام سوریه متوسل شده‌اند و هدفشان تجزیه این کشور با استفاده از انواع گروه‌های تروریستی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز