جهانگیری وارد استان مازندران شد

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۴:۳۸
کد خبر: ۳۰۸۷۳۶
جهانگیری وارد استان مازندران شد
معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه مهم در استان مازندران، دقایقی پیش وارد این استان شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری صبح امروز(دوشنبه) پس از ورود به فرودگاه نوشهر از سوی استاندار ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نوشهر، نماینده ولی فقیه وامام جمعه چالوس و جمعی از مدیران ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از مرکز پرورش ماهی در قفس در بندر نوشهر، افتتاح کارخانه بی‌بافت منسوجات کلاردشت و افتتاح مرکز پرورش ماهیان خاویاری قره‌برون از برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر خواهد بود.

جهانگیری در این سفر از بندر امیر‌آباد و سد گلورد نیز بازدید و سپس کارخانه تولید خمیر کاغذ از بازیافت را در شهرستان ساری افتتاح خواهد کرد.

سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر یک روزه است.

گفتنی است وزاری صنعت،معدن و تجارت، جهادکشاورزی و نیرو در این سفر معاون اول رییس جمهور را همراهی می کنند.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه نوشهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه استان مازندران از پتانسیل های خوبی برای توسعه و پیشرفت برخوردار است گفت: استان مازندران بخصوص در بخش شیلات و کشاورزی از اصلی ترین استانهای کشور است و بخش عمده ای از نیازهای کشور از این منطقه تامین می‌شود.

جهانگیری با بیان اینکه در بخش صنعت نیز کارهای خوبی در استان مازندران انجام شده خاطرنشان کرد: توسعه‌ی صنعتی استان نیز جزو موضوعات بسیار مهم است که حتماً باید در مورد آن برنامه ریزی شود.

وی افزود: در این سفر علاوه بر بهره برداری از برخی طرح ‌ها، جلساتی نیز با مسئولین استان برگزار خواهد شد تا به مسائل و مشکلات پیش روی توسعه‌ی استان رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز