حجتی:

تحقق اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی وزارت جهاد کشاورزی است

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۵:۳۸
کد خبر: ۳۱۱۹۹۱
تحقق اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی وزارت جهاد کشاورزی است
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی برنامه های این وزارتخانه بویژه برای افزایش تولید محصولات کشاورزی در کشور است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: حمایت از تولید محصولات ارگانیک و سالم، توجه به آبیاری تحت فشار برای بهینه سازی مصرف آب و افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی از مهمترین برنامه های پیش روی این وزارتخانه برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: مصوبات خوبی در شورای عالی اقتصاد کشور برای دستیابی به راهبرد کلان اقتصاد مقاومتی به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری تصویب شده است.

وی با اشاره به شرایط اقلیم چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و وجود منابع آب فراوان تصریح کرد: با برنامه ریزی و مدیریت بهینه می توان بهره وری بهتری از ظرفیت های این استان کرد.

حجتی اهمیت خودکفایی، امنیت ملی و ایجاد اشتغال پایدار از طریق کشاورزی را یادآور شد و گفت: حمایت از بهره برداران، استفاده از تسهیلات بانکی برای خرید تجهیزات مورد نیاز آنها و اجرای طرح های کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از حداکثر قابلیت های هر منطفه می تواند راهگشای کاهش اتکا به درآمدهای نفتی و داشتن اقتصادی پویا و توسعه یافته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی با هدف افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

کلینیک دندانپزشکی یاسوج، افتتاح ایستگاه پمپاژ چال موره ، بزرگراه یاسوج به شیراز و طرح تامین آب چال تلخ باشت و بازدید از طرح تامین آب باغات روستاهای دیل و آرو گچساران و کلنگ زنی نمایشگاه دائمی یاسوج از مهم ترین برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در این استان است.

حضور در شهرستان چرام و افتتاح سیستم آبیاری قطره ای 250هکتاری باغات شمس آباد چرام و شرکت در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز