جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با برنا:

مردم آل‌سعود را تحریم کنند و به حج نروند

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۱:۵۰
کد خبر: ۳۲۳۰۳۶
مردم آل‌سعود را تحریم کنند و به حج نروند
مردم به طور مستیم باید وارد عمل شوند چرا که دولت ها در روابط خود با یا سری محدودیت های دیپلماتیک، اقتصادی وتجاری رو به رو هستند که اغلب در تصمیمات شان تاثیر می گذارد.مردم مانند زمانی که صدام در عراق قدرت را در دست داشت و به کربلا نمی رفتند باید آل سعود را هم تحریم کنند و تا زمانی که این حکومت بی کفایت بر سر کار است از رفتن به مراسم حج خودداری کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی  نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا درباره فاجعه دردناک منا گفت: ما فقط در پی دریافت غرامت مادی از کشور عربستان برای حجاج آسیب دیده نیستیم چرا که باید توجه داشته باشیم در این حادثه وجه معنوی حج خدشه دار شده است.

وی با اشاره به عید قربان اظهار کرد: متاسفانه یکی از بزرگترین اعیاد مسلمین با این فاجعه تبدیل به عزا شد.

وی در ادامه در ارایه راهکاری برای تکرار نشدن چنین فجایعی گفت: مردم به طور مستقیم باید وارد عمل شوند چرا که دولت ها در روابط خود با یک سری محدودیت های دیپلماتیک، اقتصادی وتجاری رو به رو هستند که اغلب در تصمیمات شان تاثیر می گذارد.

جعفرزاده در پایان خاطرنشان کرد: مردم مانند زمانی که صدام در عراق قدرت را در دست داشت و به کربلا نمی رفتند باید آل سعود را هم تحریم کنند و تا زمانی که این حکومت بی کفایت بر سر کار است از رفتن به مراسم حج خودداری کنند.

نظر شما
نظرات
عباسی
|
-
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
اگر همه مسلمین متحد شوند ومراجع امر بفرمایند واقعا خوب است
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز