نمایشگاه – موزه تبیین و ارائه اقدامات دولت‌ در دفاع مقدس آماده گشایش شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۱:۳۴
کد خبر: ۳۲۳۵۵۹
نمایشگاه – موزه تبیین و ارائه اقدامات دولت‌ در دفاع مقدس آماده گشایش شد
نمایشگاه – موزه تبیین و ارائه اقدامات دولت‌ها در دفاع مقدس آخرین روز آماده‌سازی را نیز پشت سرگذاشت و آماده آیین گشایش شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه-موزه تبیین و ارائه اقدامات دولت در دوران دفاع مقدس، طی این روز، وزارتخانه‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی با تجهیز و تکمیل غرفه‌های خود، آماده نمایش عملکرد و دستاوردهای خود در حوزه دفاع مقدس شدند.

هر وزارتخانه ضمن آرایش غرفه خود به نحوی که متناسب با فرهنگ دفاع مقدس باشد بخشی از تصاویر و اسناد عملکرد خود در حوزه دفاع مقدس را نیز به نمایش گذاشت. برای نمونه وزارت امورخارجه غرفه خود را با اسناد و تصاویری از لحظات تاریخی دفاع مقدس آراست.

وزارت نیرو تصاویری از تامین انرژی کشور در شرایط دفاعی را به نمایش گذاشت و بخشی از تجهیزات را نیز در غرفه خود در دسترس بازدیدکنندگان گذاشت و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بازسازی بیمارستان‌های صحرایی، آمبولانس ها و خدمت‌رسانی پزشکان و پرستاران به مجروحان و جانبازان جنگ تحمیلی خاطراتی از این حماسه تاریخی را زنده کرد.

 

برخی از مقامات کشوری و لشکری نیز از آخرین مراحل آماده‌سازی نمایشگاه-موزه تبیین و ارائه اقدامات دولت‌ها در دفاع مقدس بازدید کردند که از آن میان می‌توان به مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، اشاره کرد.

 

در این بازدید سردار رسول یا حی، رئیس کمیته اجرایی این نمایشگاه، گزارشی از مراحل اجرایی نمایشگاه ارائه کرد.

 

نخستین نمایشگاه - موزه تبیین و ارائه اقدامات دولت در دوران دفاع مقدس از 6 مهر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد. این نمایشگاه در راستای شناخت بیشتر مخاطبان از عملکرد و دستاوردهای دولت‌ها در دفاع مقدس برگزار خواهد شد و تمامی سازمان‌های دولتی عملکرد خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت.
 

 

افتتاحیه نمایشگاه-موزه «تبیین و ارائه اقدامات دولت در زمان دفاع مقدس» با حضور مقامات کشوری و لشگری و اهالی رسانه همراه خواهد بود.
 

 

بازدید از نمایشگاه از تاریخ ۶ مهرماه ۱۳۹۴ برای عموم آزاد است و پس از آن نیز به صورت موزه‌ای دایمی قابل بازدید خواهد بود.
 

 

مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری و نماینده دولت در تشکیل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پیشتر در توضیح چگونگی برگزاری این نمایشگاه موزه دایمی با اشاره به وجود بیش از بیست و سه هزار شهید از مجموعه دولت ضرورت تبیین ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس از تمامی دستگاههای دولتی در خواست کرده بود حضوری فعال در نمایشگاه- موزه دائمی «تبیین و ارائه اقدامات دولت در زمان دفاع مقدس» داشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز