تکرار/

تحریف سخنان وزیر بهداشت در رسانه‌های سعودی

۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰:۱۶
کد خبر: ۳۲۵۳۰۵
تحریف سخنان وزیر بهداشت در رسانه‌های سعودی
یک منبع آگاه گفت: در دو جلسه ای که وزیر بهداشت با مسوولین سعودی داشت ضمن انتقاد از ضعف مدیریت مسوولین برگزاری مناسک حج از آنها خواست برای شناسایی و بازگرداندن جان باختگان فاجعه منا همکاری کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، رسانه های سعودی برای فرار از زیر بار مسوولیت فاجعه منا دست به تحریف سخنان وزیر بهداشت که از طرف دولت برای پیگیری این فاجعه به عربستان سفر کرده است زده اند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با برنا با تکذیب بخشی از سخنان وزیر بهداشت  در رابطه با اتفاقی بودن فاجعه منا گفت: در دو جلسه ای که وزیر بهداشت با مسوولین سعودی داشت ضمن انتقاد از ضعف مدیریت مسوولین برگزاری مناسک حج از آنها خواست برای شناسایی و بازگرداندن جان باختگان فاجعه منا همکاری کنند.

وی همچنین گفت: آنان ضمن اعلام تسلیت پادشاه عربستان به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران، اطمینان دادند که هیچ ایرانی در مکه دفن نشده و  انتقال جان‌باختگان به ایران تسریع خواهد شد و تاکید کردند که آنها هم اندوه دارند و اطمینان دادند که موضوع در دست بررسی است و‌ نتیجه را نیز اعلام خواهند کرد.

این منبع آگاه در پایان خاطرنشان کرد: قرار شده پیکرهایی هم که هنوز هویت دقیقشان شناسایی نشده و محرز است که ایرانی هستند، به ایران منتقل شوند تا سایر اقدامات مربوط به شناسایی آنها در ایران صورت گیرد همچنین امروز وزیر بهداشت از محل فاجعه بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز