مدیرعامل شرکت دخانیات در گفت‌وگو با برنا:

تولید دخانیات در کشور صادرات محور خواهد شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۷:۴۷
کد خبر: ۳۲۹۳۸۰
تولید دخانیات در کشور صادرات محور خواهد شد
برخوردار: جز برنامه های هیات مدیره جدید شرکت دخانیات ایران است تا تولید دخانیات را صادرات محور کند.

محمد حسین برخوردار  مدیرعامل شرکت دخانیات ایران و رییس سابق مجمع واردات در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، در خصوص برنامه های شرکت دخانیات به منظور بهبود وضعیت تولید و صادرات دخانیات در کشور گفت: دخانیات به عنوان کالایی شناخته می شود که سلامت مردم را به خطر می اندازد، اما به هر صورت مصرف داخلی و خارجی دارد که باید برای آن برنامه درستی تدوین کرد تا قاچاق این محصول از بین رود.

وی ادامه داد: جز برنامه های هیات مدیره جدید این شرکت است تا تولید دخانیات را صادرات محور کند تا در پایان برنامه ششم توسعه بین چهل تا پنجاه درصد صادرات انواع محصولات از جمله توتون، تنباکو و سیگار افزایش یابد.

برخوردار در خصوص خصوصی سازی شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: طبق اصل44 قانون اساسی پیش از هر اقدامی در این رابطه می بایست زیرساخت ها شرکت دخانیات از جمله قوانین، دستگاه های، ماشین آلات و ... به روز رسانی شود تا خصوصی سازی به نحو احسنت انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران افزود: پس از آن سهام شرکت دخانیات وارد بورس می شود و با توجه به سبقه بلند مدت این صنعت در ایران به طور حتم وضعیت آن بهبود خواهد یافت و از قاچاق بی‌رویه این محصول که ضرر هنگفتی به کشور می زند جلوگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز