ایمن‌آبادی با انتقاد از سرافراز به برنا گفت:

صداوسیما با عملکرد بد در قبال برجام در مردم بدبینی ایجاد کرد

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۴:۱۷
کد خبر: ۳۳۵۸۳۵
صداوسیما با عملکرد بد در قبال برجام در مردم بدبینی ایجاد کرد
نماینده مردم رشت گفت: سرافراز در این دوره ریاست کارنامه مشخصی ندارد وی در برجام بسیار بد عمل کرد احساس بدبینی در مردم ایجاد کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره جلسه فراکسیون رهروان ولایت و انتقادات وارد شده بر رسانه ملی (در بازتاب برنامه های مربوط به برجام) در آن جلسه گفت: چند اعتراض به آقای سرافراز داشتم اولی نگاه جانب دارانه وی به مساله برجام بود.ایشان با این موضوع در صدا و سیما خیلی جانب دارانه برخورد کرده بودند و همین نگاه باعث شد در مردم این تلقی به وجود بیاید که با توافق برجام همه چیز در کشور از دست رفت و هیچ چیز دیگر وجود ندارد.

وی افزود: مشخص است سرافراز در این دوره ریاست کارنامه مشخصی ندارد وی در برجام بسیار بد عمل کرد احساس بدبینی در مردم ایجاد کرد.

ایمن آبادی ادامه داد: آقای سرافراز در پاسخ به انتقادات وارد شده به خودش به سخنان رهبری مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا استفاده می کرد اما به این نکته توجه نداشت که حضرت آقا فرموده بودند ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم. سرافراز نمی تواند با این حرف تیم مذاکره کننده را در این میان با انتقاد له کند.

این نماینده مردم رشت ادامه داد: یعنی این برجام هیچ نکته مثبتی نداشته؟ سرافراز چهار تا نکته مثبت برجام را در رسانه ملی انعکاس نداده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: بخش دوم انتقاد جلسه دو روز پیش ما مربوط به حضور نمایندگاه مجلس در برنامه های تلویزیونی بود. نمایندگاه تا پایان دوره هنوز نماینده ملت هستند اما متاسفانه صدا و سیما از شش ماه پیش آنها از حضور در رسانه ملی محروم کرده است و فقط دوستان خودشان را می‌آورند در حالی که طبق سنوات گذشته از زمان شروع ثبتنام این محدودیت اعمال می شد.

وی افزود: انتقاد دیگر ما برای عملکرد صد ا و سیما در محرم بود ما امسال هیچ برنامه موفقی در صدا و سیما برای محرم نداشتیم.

این نماینده مجلس افزود: با این اوصاف به آقای سرافراز که از ما توقع تامین اعتبار دارد با این رویه بعید است مجلس بتواند به وی کمک کند. چون ما از ایشان راضی نیستیم و در جلسه هم از توضیحاتشان راضی نشدیم.

ایمن آبادی در پایان گفت: در پایان جلسه آقای سرافراز بیشتر دلخور شد و به نتیجه ای برای ایجاد تغییرات در روند صدا و سیما نرسیدیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز