یاسوج میزبان چهارمین کنفرانس ملی مصالح وسازه‌های نوین در مهندسی عمران

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۲:۲۷
کد خبر: ۳۳۶۰۹۴
شهر یاسوج« پایتخت طبیعت ایران» میزبان چهارمین کنفرانس ملی مصالح وسازه‌های نوین در مهندسی عمران است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، مهندس صادقی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهر یاسوج «پایتخت طبیعت ایران» در روزهای آتی شاهد برگزاری چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران خواهد بود که برای اولین بار در سطح کشور با رویکرد "استفاده از تجارب حرفه‌ای مهندسان" و تبیین تجارب مهندسی با حضور فرهیختگان جامعه مهندسی و دانشگاهیان سراسر کشور در تاریخ‌های سیزدهم و چهاردهم آبان ماه سال جاری در محل دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود .

بی‌شک تلفیق آموزه‌های روز دانشگاهی با تجارب حرفه‌ای مهندسان شاغل در حرفه، گامی است در جهت اعتلای صنعت ساختمان و هدایت صحیح سرمایه‌های عظیم ملی در بخش ساخت و ساز فرصتی را فراهم می‌آورد تا مهندسان حرفه‌مند در کنار فعالان دانشگاهی به انتقال تجربیات و آموزه‌های فنی و تخصصی روز بپردازند. استقبال بی نظیر صاحب نظران، محققان و فعالان عرصه صنعت ساختمان در ارائه مقالات تخصصی و اعلام آمادگی جوامع دانشگاهی و مهندسی مبین اهمیت موضوع و تاثیرگذاری ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه است.

در این کنفرانس که برای چهارمین بار در سطح کشور و اولین بار در شهر یاسوج برگزار می‌شود ضمن ارائه مقالات تخصصی شامل سخنرانی، پوستر و کارگاه‌های آموزشی مختلف برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهینامه داده می‌‌شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز