معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان:

دولت تدبیر و امید برای ریشه کنی بی سوادی عزم جدی دارد

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۶:۲۰
کد خبر: ۳۴۳۸۰۸
دولت تدبیر و امید برای ریشه کنی بی سوادی عزم جدی دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: دولت تدبیر و امید برای ریشه کنی بی سوادی عزم جدی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان هرمزگان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: شیرینی تعلیم و تربیت رسیدن به علم است که اهمیت سوادآموزی و ریشه کنی بی سوادی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری و دکتر روحانی ریاست جمهوری توجه و اهتمام ویژه ای به ریشه کنی بی سوادی در کشور دارند و دولت تدبیر و امید نیز برای این کار عزم جدی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان افزود: باید با ارائه راهکارهای مناسب، خانواده هایی که افراد بی سواد در آنها وجود دارد را به سوادآموزی تشویق کنیم.

در ادامه این جلسه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان بیان داشت: با اجرایی کردن مصوبه جدید هیئت وزیران مبنی بر اختصاص موارد تشویقی به افراد بی سواد زیر 50 سال، میزان سوادآموزی در استان هرمزگان چهار پله نسبت به سال گذشته در کشور ارتقاء یافته است.

مرتضی محمودزاده اضافه کرد: تمامی فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی باید با بکارگیری امکانات و ظرفیت های موجود با سواد آموزی استان همکاری داشته باشند.

در این نشست معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، گزارشی از برنامه های آموزش و پرورش در زمینه ریشه کنی بی سوادی ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز