جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

ایران در چهار جبهه فرهنگی، اقتصادی، سایبری و نیابتی با دشمن می‌جنگد

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۴۳۸۳۰
ایران در چهار جبهه فرهنگی، اقتصادی، سایبری و نیابتی با دشمن می‌جنگد
جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: هم اکنون جمهوری اسلامی در چهار جبهه فرهنگی، اقتصادی، سایبری و نیابتی با دشمنان می جنگیم و این نبرد به مراتب حساس تر و سخت تر از جنگ نظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار مرتصی زارع در همایش اجتماع بسیجیان شهرستان قشم بیان کرد: با افزایش معنویت و تقویت بصیرت در جامعه باید با دشمنان نظام در زمینه برنامه های ورود به مباحث فرهنگی کشورمان، مقابله کنیم.

وی از موضوع بیکاری و برخی مشکلات اقتصادی کشور به عنوان بارزترین محورهای ورود دشمنان به جنگ با نظام اسلامی در بعد اقتصادی نام برد و گفت: هم اکنون بسیج وظیفه دارد با تکیه بر اصول اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری، دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام بگذارد.

این مقام مسئول بیان کرد: بسیج با برنامه های علمی خود در سالیان اخیر شکست هایی را در حوزه سایبری به دشمن وارد کرده و با این اراده، مهندسان بسیجی توانستنه اند درعالیترین سطح با دشمنان نظام رقابت کنند.

وی با تاکید بر آمادگی پیوسته برای مقابله با دسیه های دشمنان در همه زمینه ها، گفت: آمادگی و اقتدار فرزندان ایران اسلامی مانع اصلی تهدیدات نظامی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: دشمن باایجاد جنگ های نیابتی سعی دارد، سیاست های خود را در کشورهای عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی پیاده کند و در این شرایط باید برای مقابله با این جبهه گیری ها آمادگی دفاع داشته باشیم.

وی اظهار داشت: بسیج طلاب برای مقابله با تهدیدات نرم، بسیج مهندسان برای مقابله با تهدیدات سایبری، بسیج کارگری برای مقابله با جنگ اقتصادی در نظر گرفته شده است.

سردار زارع با بیان اینکه دسیسه های دشمن پایان پذیر نیست و همیشه به شکل های مختلف سعی دارد به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، اضافه کرد: هوشیاری آحاد جامعه و بصیرت افزایی، لازمه تفکر بسیج و روحیه جهادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز