معاون توسعه مدیریت استانداری کرمانشاه:

دولت تدبیر وامید قاطعانه از دانش و پژوهش حمایت می‌کند

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۱:۵۷
کد خبر: ۳۴۷۳۱۵
دولت تدبیر وامید قاطعانه از دانش و پژوهش حمایت می‌کند
دستاوردهای علمی و پژوهشی درسطح جامعه کارایی خود را نشان می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید حمایت قاطعانه از فعالیت‌های دانش محور و کارهای پژوهشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هدایت حاتمی اظهارداشت: مجموعه مدیریت استان کرمانشاه نیز سیاست دولت تدبیر و امید را در حمایت از فعالیت‌ها و طرح‌های پژوهشی دنبال می‌کند.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه به دنبال این است که دستاوردهای علمی و پژوهشی درسطح جامعه کارایی خود را نشان دهد، چرا که معتقد است ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه به حمایت از صاحبان ایده و پژوهش توسط پارک علم و فناوری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این افراد تا با مراجعه به پارک و یا کانون نخبگان ایده‌های خود را معرفی و ازحمایت‌های مالی و آموزشی بهره‌مند شوند.

حاتمی بر لزوم برقراری ارتباط بین بخش‌های علمی، دانشگاهی و پژوهشی با مراکز اقتصادی استان تاکید کرد و گف:  در این خصوص اقدامات خوبی هم انجام شده که راه‌اندازی کمیته تجاری سازی شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله آن‌هاست.

وی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش گفت: ایجاد چنین نمایشگاه‌هایی به افراد صاحب ایده که در گوشه و کنار مراکز علمی و دانشگاهی استان ناشناخته مانده‌اند کمک می‌کند تا ایده‌های خود را ارائه کرده و شناسایی شوند.

حاتمی در پایان گفت:  ایجاد ثروت، اشتغال و کارآفرینی از طریق علم و دانش و نوآوری از مهم‌ترین اهداف برپایی چنین نمایشگاه‌هاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز