دبیرکل بنیاد غدیر در پیامی به همایش سیره علوی:

اخلاق در عرصه‌های مختلف زندگی بشر گم شده است

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۲:۳۴
کد خبر: ۳۵۰۳۳۴
اخلاق در عرصه‌های مختلف زندگی بشر گم شده است
دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر در پیامی به همایش سیره علوی با تاکید بر ضرورت ترویج اخلاق‌مداری در جامعه، گفت: امروز اخلاق در عرصه‌های مختلف زندگی بشر گم شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام آیت‌الله صدیقی به شرح ذیل است:

«الحمدللّه و صلّی اللّه علی محمد و آله الطاهرین

سلام بر امیرالمؤمنین مظهر خدا و الگوی کامل خلق خدا، او که در عبادت و سیاست و جهاد با دشمنان کافر و ظالم و منافق و در جوشش مهربانی و عاطفه با توده‌های مردم و در عدالت بی‌همتا و در نوازش یتیمان و درماندگان بی‌نظیر بود هم او که در دانش، کرسی‌نشین سلونی و در بینش افشاگر نفاق و فتنه بود و او که شمشیر دوبر علیه تحجّر کور و سکولار، و در مدیریت ممتاز بود و شخصیتی که نهج‌البلاغه‌اش «اخی القرآن» و حاوی بهترین روش در ارائه عرفان و سیاست و اخلاق و تربیت است و در مناجات شعبانیه و دعای کمیلش، خراباتیان جهان را پروانه شمع وجود ساخته است.

سلام بر او و مظلومیت بی‌نظیرش و بر مهجوریت مرام و حکومت‌داری‌اش و سلام بر احیاگران غدیرش خصوصاً امام راحل(ره) که پرچم غدیر را به اهتزاز درآورد و بر خلف صالحش امام خامنه‌ای (حفظه اللّه تعالی) که این پرچم را با اقتدار حفاظت کرد و درود بی‌پایان بر مردم ایران که از اعماق جان و سویدای قلوبشان عاشقانه طی این سه دهه و اندی سال با نثار قربانیان فراوان و بذل همه دارایی، پرچم غدیر را با مدل ولایت فقیه پاسداری کردند.

سلام بر فقیه مجاهد و عاشق، بنیانگذار بنیاد بین‌المللی غدیر و همه یاران ایشان در این مهم و تحیّات و رحمت الهی بر شما برگزار کنندگان این همایش ارزشمند، خصوصاً دانشگاهیان و رئیس محترم و دست‌اندرکاران دانشگاه پیام نور استان لرستان که در ارتقاء این رسالت مهم دیِن خود را به امام الائمه علی(ع) اَدا و با بنیاد بین‌المللی غدیر و امام جمعه عزیز و نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان، در جبهه واحد افتخار می‌آفرینند.

از این‌که موضوع همایش را سیرۀ علوی با رویکرد «همدلی و همزبانی» قرار داده‌اید دلیل هوشمندی و تعهد ستودنی شما بزرگواران است. امروز اخلاق در عرصه‌های مختلف زندگی بشر گم شده است و امام علی(ع) و سبک زندگی این ابرمرد تنها نسخۀ شفابخش بشریت امروز است و رابطه او با مردم نمونۀ کامل همدلی و همزبانی است. «علی خیر البشر».

در پایان متواضعانه قدردان شما فرهیختگان موالی امیرالمؤمنین(ع) هستم و عرضه می‌دارم که امروز همه قدرت‌های استکباری خصوصاً شیطان بزرگ به جنگ امیرالمؤمنین(ع) آمده‌اند و با همۀ امکانات سر آن دارند که ولایت علوی در متن زندگی محقق نشود و امروز، روز قیام همه‌جانبه و مقابله جانانه است که جبهه ولایت غدیر محور این قیام برای حفظ هویت اسلامی است.

امید است در توسعه کیفی و کمّی این حرکت با استمداد از صاحب‌نظران، هنرمندان و خیل عظیم جوانان مؤمن خصوصاً عالمان حوزوی و فرزانگان دانشگاهی و همۀ اقشار اهل ولایت موفق و مؤید باشید.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز