غفوری فرد در گفت‌وگو با برنا خبر داد؛

تشکیل میز انتخابات در خانه احزاب

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۳:۵۹
کد خبر: ۳۵۲۴۷۰
تشکیل میز انتخابات در خانه احزاب
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با وزارت کشور تعامل و ارتباط خوبی داشتیم و در انتخابات میز خانه احزاب فعال خواهد بود تا گزارش های لازم را تهیه و در اختیار احزاب و دستگاه ها قرار دهد.

حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با نقش خانه احزاب گفت: هدف اصلی خانه احزاب کمک به نهاد تحزب در کشور است و کمک می کند مردم به احزاب روی بیاورند.

وی افزود: خانه احزاب باید به پویایی و همچنین برای احزاب امکانات لازم را تامین کنند تا آنها نیز به مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببرند و به عنوان پایگاه های مردمی تا جایی که قانون اجازه بدهد به انتخابات نظارت داشته باشند و به مجریان انتخابات کمک کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با نقش احزاب در انتخابات گفت: هنوز تحزب به شکل مطلوبی در کشور ما نهادینه نشده است و دلیل آن هم شروع نا مناسب احزاب در کشور بود به عنوان مثال اولین احزاب حزب توده و غیره بودند که با افکار و ایدئولوژی مردم مخالف بودند و این باعث ایجاد ذهنیت منفی در میان مردم نسبت به احزاب شده است.

وی افزود: خوشبختانه بعد از انقلاب با تشکیل حزب جمهوری و حضور بزرگانی چون شهید باهنر، شهید بهشتی و مقام معظم رهبری مقداری مردم به احزاب علاقمند شدند اما باز بعدها مشکلاتی پیش آمد و فعالیت حزب جمهوری نیز متوقف شد که باز منجر به رشد آن ذهنیت منفی در میان مردم شد که ما در خانه احزاب سعی داریم این ذهنیت را پاک کنیم و مردم را مجددا به احزاب علاقمند کنیم.

غفوری فرد با اشاره به فعالیت های خانه احزاب در رابطه با انتخابات پیش رو اظهار کرد: کمیته های نظارت بر انتخابات و میز انتخابات را در خانه احزاب فعال کردیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تصریح کرد: با وزارت کشور تعامل و ارتباط خوبی داشتیم و در انتخابات میز خانه احزاب فعال خواهد بود تا گزارش های لازم را تهیه و در اختیار احزاب و دستگاه ها قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز