پروژه فتنه‌سازی دیگر جواب نمی‌دهد؛

خواب آشفته شکست خورده‌های ۹۲ تعبیر نخواهد شد/ می‌خواهند با رمز "شورای رهبری" و "نظارت بر رهبری" کشور را به آشوب بکشند

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۴:۱۵
کد خبر: ۳۵۴۳۹۹
خواب آشفته شکست خورده‌های ۹۲ تعبیر نخواهد شد/ می‌خواهند با رمز شورای رهبری و نظارت بر رهبری کشور را به آشوب بکشند
عده‌ای چشم دیدن آرامش را ندارند و به هر دری می زنند تا فتنه ای ای مجدد شعله ور کنند و کشور را در آتش حقد و کینه خود بسوزانند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، این روزها در منطقه پر التهاب خاورمیانه، ایران به مدد سیاست درست خارجی و نظامی جزیره امن و بی حاشیه است و آرامش در نقطه به نقطه این سرزمین به چشم می خورد. در سایه همین آرامش هم است که گروه های مختلف و مردم آماده می شوند تا با حضور حداکثری در انتخابات، نشاط سیاسی خود را به رخ دنیا بکشند.

در چنین شرایطی یک جریان خاص که نان خود را در تنور التهاب و ناامنی می پزد و کسب و کارش فتنه سازی و فتنه پروی است تلاش دارد آرامش را از کشور بگیرد و به جای آن التهاب و نفرت را جایگزین کند. این گروه تندرو که در خرداد 92 سیلی محکمی از مردم خورد امروز هم با پیش بینی شکست در انتخابات پیش رو تلاش دارد فضای پر انشاط امروز را تبدیل به فضایی ملتهب و پرآشوب کند.

رمز این عده برای فتنه سازی صحبت های معمولی آیت الله هاشمی رفسنجانی در یک مصاحبه رسانه ای است. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این گفتگو در توصیف جایگاه مهم مجلس خبرگان رهبری به تبیین شرایط موجود در انتخاب رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام (ره) می پردازد و ماجرای طرح شورای رهبری در آن دوره که با رای منفی اعضای خبرگان رهبری شد را تعریف می کند. وی همچنین در ذکر وظایف مجلس خبرگان رهبری به وظیف نظارتی این مجلس می پردازد و سخنانی را می گوید که پیش از این رهبر معظم انقلاب در خطبه های نمار عید فطر سال 85 به تفصیل همان را بیان فرموده بودند. البته صحبت های آیت الله هاشمی رفسنجانی اصطلاحا بحث های علمایی داشت که در جای خود انجام و به پایان رسید.

همین دو حرف معمولی را حالا فتنه طلب ها سر دست گرفته اند و مدعی هستند "رمز فتنه آینده" نظارت بر رهبری و شورای رهبری است! یعنی این افراد تا جایی پیش رفته اند که برای ایجاد التهاب دست به دامن دو حرف تکراری و معمولی شده اند تا شاید آبی آلوده شود و ماهی کوچکی در قلاب این افراد بیافتد غافل از اینکه دست این عده ای خیلی وقت پیش برای مردم رو شده و دیگر هیچ آدم عاقلی با طناب این جماعت تندرو،  فرصت طلب و فتنه جو درون چاه ناامنی و التهاب نخواهد رفت.

این جریان خاص البته همیشه طالب ناامنی است، این طیف می داند اگر کشور آرامش داشته باشد و مردم و مسوولان در آرامش تصمیم بگیرند این قوم تندرو قطعا در هیچ کجای تصمیمات آنها جایی نخواهند داشت به همین دلیل هم تلاش می کنند آرامش را از کشور بگیرند و با پروژه فتنه سازی کشور را دچار هزینه های بی جهت کنند. در این میان البته هوشیاری جریان دلسوز نظام اعم از اصولگرایان، اعتدال گرایان و اصلاح طلبان می تواند خواب آشفته این جماعت را تعبیر به خیر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز