استاندار اصفهان :

پروژه مسکن مهر در اسرع وقت به اتمام می‌رسد

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۴:۲۸
کد خبر: ۳۵۵۵۱۹
پروژه مسکن مهر در اسرع وقت به اتمام می‌رسد
دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی شورای مسکن استان گفت: علی رغم وجود اشکالات اساسی در شیوه ی اجرایی پروژه های مسکن مهر، ولی دولت تعهد نمود که پروژه های مسکن مهر را در اسرع وقت به اتمام رساند.

"به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان" دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی شورای مسکن استان که پیرامون اجرای خدمات زیربنایی و آماده سازی مسکن مهر در فولادشهر، بهارستان، مجلسی و پروژه های در حال احداث بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، برگزار گردید، اظهارداشت: علی رغم وجود اشکالات اساسی در شیوه ی اجرایی پروژه های مسکن مهر، ولی دولت تعهد نمود که پروژه های مسکن مهر را در اسرع وقت به اتمام رساند.

وی با بیان اینکه دولت پیگیر تکمیل این پروژه ها است، افزود:‌ ۲۲۳ هزار واحد مسکن مهر وجود داشته که از این تعداد ۲۸ هزار واحد شهری و ۶ هزار واحد روستایی هنوز به اتمام نرسیده است.

زرگرپور به بیان تفکیک تعداد این واحدها در شهرهای فولادشهر، مجلسی، بهارستان پرداخت و افزود: ۱۴ هزار واحد فاقد صاحب است و بخش عمده ای از ۲۰ هزار واحد دیگر نیز در دهه ی فجر امسال و مابقی در اوایل خرداد ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه صورتجلسه ی مسائل بنیاد مسکن فولادشهر باید توسط معاونت عمرانی حل شود، افزود: مسائل مربوط به پروژه ی مسکن مهر بهارستان نیز باید پیگیری شود.

وی اظهارداشت: با روند پیش رو در شهریور ۹۵ پروژه ی مسکن مهر بسته خواهد شد و دولت به تعهدات خود در این خصوص عمل کرده است.

رسول زرگرپور به مالیات بر ارزش افزوده مسکن مهر نیز اشاره کرد و گفت: پیمانکاران مسکن مهر همانند صاحبان مسکن از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز