استاندار قزوین تاکید کرد:

افزایش کیفیت خدمات درمانی با نوسازی مراکز قدیمی

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۵:۰۹
کد خبر: ۳۵۶۰۶۵
افزایش کیفیت خدمات درمانی با نوسازی مراکز قدیمی
همتی گفت: نوسازی برخی مراکز درمانی قدیمی کیفیت خدمات را افزایش داده و رضایت مردم را جلب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی در جلسه رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مسئولان استانی با وزیر بهداشت که در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با اجرای طرح سلامت در کشور بخشی از دغدغه مردم در تامین هزینه های درمانی برطرف شده و امیدواریم در استان هم بتوانیم خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم.

همتی بیان کرد: علی رغم کمبود امکانات پزشکی و فضای ناکافی و قدیمی در برخی بیمارستان های استان، رضایت مردم در مراجعه به بیمارستان ها به نسبت خوب است اما باید تلاش کنیم با نوسازی برخی مراکز درمانی قدیمی کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: شاید در مقایسه با استان های دیگر، قزوین از نظر درمانی بسترسازی خوبی نداشته باشد اما امیدواریم با رویکرد دولت تدبیر و امید به اجرای طرح سلامت بتوانیم کیفیت خدمات پزشکی و درمانی در استان را بالابرده و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی بیان کرد: در استان قزوین آمادگی کامل داریم هر جا بخش خصوصی و خیرین برای اجرای طرح های درمانی و بیمارستانی وارد کار شوند ما نیز حمایت لازم را داشته باشیم تا سرعت اجرای طرح ها بالا برود.

همتی از وزیر بهداشت هم خواست با حمایت بیشتر از طرح های درمانی و پزشکی در زمینه اجرای توسعه فضاهای آموزشی و درمانی، نوسازی بیمارستان های قدیمی و تامین تجهیزات پزشکی موردنیاز همکاری بیشتری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز