رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد؛

رد صلاحیت ۱۷کاندیدا توسط هیات اجرایی در لرستان

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۲:۰۰
کد خبر: ۳۵۷۶۴۸
رد صلاحیت ۱۷کاندیدا توسط هیات اجرایی در لرستان
رئیس ستاد انتخابات لرستان از رد صلاحیت ۱۷ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان توسط هیئت اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سید سعید شاهرخی با بیان اینکه حضور کاندیداهای مختلف از همه سلایق سیاسی در بین تایید شدگان می تواند نوید بخش انتخاباتی بسیار پرشور و حماسی در استان باشد،گفت: کار بررسی صلاحیت کاندیداها در هیات های اجرایی به پایان رسید و نتایج به هیات نظارت استان ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه 307 نفر در استان لرستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند اظهار کرد: قبل از رسیدگی به صلاحیت ها،هفت نفر از کاندیداها انصراف داده و پس از پایان بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی شهرستان های استان، صلاحیت 283 نفر تایید و17 نفر رد صلاحیت شدند.
وی افزود : همه افرادی که رد صلاحیت شده اند بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه بوده و هیچ داوطلبی در استان بر اساس سلیقه شخصی رد صلاحیت نشده است.
شاهرخی گفت : داوطلبان رد صلاحیت شده از روز 15 دی ماه به مدت چهار روز فرصت دارند تا شکایت خود را طرح و مراتب اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات اعلام نمایند.
وی با تاکید بر لزوم رعایت بی طرفی توسط تمام عوامل اجرایی و نظارت افزود :با اطمینان بخشی به مردم و تبیین سیاست های مبتنی بر سلامت و صحت انتخابات،شاهد حماسه ای بزرگ و حضوری تاریخی در انتخابات خواهیم بود.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود که مردم استان لرستان برای سرنوشت 9 کرسی در خانه ملت و دو کرسی خبرگان رأی می دهند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز