معاون سازمان هواپیمایی کشوری:

پروازهای بحرین و ایران تعلیق می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۸:۴۲
کد خبر: ۳۵۸۹۷۷
پروازهای بحرین و ایران تعلیق می‌شود
معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق پروازهای ایران و بحرین از 14 ژانویه (24 دی ماه) خبر داد و گفت: ضرر تعلیق این پروازها متوجه شرکت گلف ایر است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد خداکرمی افزود: با تعلیق پروازهای گلف ایر بحرین، این شرکت یکی از مسیرهای پرمشتری و ایده آل به لحاظ بازرگانی خود را که ضریب اشغال صندلی بالایی داشت از دست داد.

وی گفت: نماینده شرکت هواپیمایی گلف ایر بحرین در ایران صبح امروز(شنبه) با ارسال نامه ای به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که پروازهای این کشور به مقاصد ایران از 14 ژانویه (پنجشنبه 24 دی ماه) تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در می آید.

معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری یادآورشد: در ادامه این نامه نیز درخواست شده که فعالیت پروازهای شرکت های ایرانی به بحرین نیز از 14 ژانویه تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

وی با بیان اینکه هنوز سازمان هواپیمایی بحرین نامه رسمی درباره تعلیق پروازهای این کشور به سازمان هواپیمایی ایران ارسال نکرده است، گفت: براساس شنیده ها، قرار است سازمان هواپیمایی بحرین در نامه ای به سازمان هواپیمایی کشوری ایران موضوع تعلیق پروازهای دو کشور را اعلام کند.

معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه گلف ایر، 14 پرواز در هفته از بحرین به سه مقصد تهران٬ مشهد و شیراز انجام می داد، افزود: ایرلاین های ایرانی نیز در هفته 9 پرواز به بحرین انجام می دادند.

خداکرمی، با تاکید بر بی تأثیر بودن تعلیق پروازهای بحرین بر صنعت حمل و نقل هوایی ایران گفت: ضرر تعلیق این پروازها متوجه شرکت گلف ایر است چون یکی از مسیرهای پرمشتری از دست داد، اما قطع 9 پرواز بر اقتصاد ایرلاین های ایرانی تأثیری ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز