سلطانی در گفت‌وگو با برنا:

ردصلاحیت موجب قهر با انتخابات نشود/ گرایش مردم به سمت حامیان دولت و اصلاح‌طلبان است

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۴:۵۷
کد خبر: ۳۷۱۰۳۸
ردصلاحیت موجب قهر با انتخابات نشود/ گرایش مردم به سمت حامیان دولت و اصلاح‌طلبان است
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شاید در برخی موارد سلایق افراد رعایت نشد اما این مسئله نباید موجب شود تا نسبت به سرنوشت انتخابات بی تفاوت باشند لذا حتی اگر کاندیداهای مورد نظرشان در انتخابات مجوز حضور پیدا نکردند لازم است روز 7 اسفند در پای صندوق های رای حاضر شوند.

امیرعباس سلطانی عضو کمیسیون انرژی در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: مادامی که حکومت برپایه دموکراسی و مردم سالاری است تنها صندوق های رای است که می تواند تغییرات مطلوب را ایجاد کند.

امیرعباس سلطانی افزود: وقتی دموکراسی وجود دارد آنچه سرنوشت ساز است حضور و مشارکت مردم است و در مقابل بی تفاوت و قهر با صندوق های رای نه تنها مشکلی را مرتفع نخواهد کرد بلکه موجب افزایش مشکلات نیز می شود.

وی همچنین افزود: شاید در برخی موارد سلایق افراد رعایت نشد اما این مسئله نباید موجب شود تا نسبت به سرنوشت انتخابات بی تفاوت باشند لذا حتی اگر کاندیداهای مورد نظرشان در انتخابات مجوز حضور پیدا نکردند لازم است روز 7 اسفند در پای صندوق های رای حاضر شوند.

نماینده مردم بروجن در پایان در خصوص ترکیب مجلس آینده خاطرنشان کرد: به نظر می رسد گرایش مردم به سمت حامیان دولت و اصلاح طلبان بیشتر باشد بر این اساس با توجه به کاندیداهای موجود در انتخابات مجلس آینده اغلب افرادی با تفکرات نزدیک به دولت هستند مضاف بر آنکه به نظر می رسد تعداد اصلاح طلبان در مجلس آینده نیز به نسبت افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز