سهیلا جلودارزاده در گفت و گو با برنا:

ردصلاحیت‌ها باعث حضور کمرنگ پای صندوق نشود/ تحریم انتخابات پای سواستفاده‌گران را به مجلس باز می‌کند

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۲:۲۲
کد خبر: ۳۷۱۰۸۳
ردصلاحیت‌ها باعث حضور کمرنگ پای صندوق نشود/ تحریم انتخابات پای سواستفاده‌گران را به مجلس باز می‌کند
سهیلا جلودارزاده گفت: هنگامی که پای صندوق خالی باشد سو استفاده گران به میدان می آیند و آرا را به نام خودشان ثبت می کنند و آنها به مجلس راه پیدا می‌کنند، مردم نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد.

سهیلا جلو دار زاده در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا؛ در باره لزوم شرکت در انتخابات گفت: هر کس با هر گرایشی باید رأی بدهد، حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، مردم باید پای صندوق های رأی بیایند و یک انتخاب اصلح داشته باشند و انتخابات واقعی را رقم بزنند.

نمایند مردم تهران در  دوره های پنجم، ششم و میان دوره ای هفتم مجلس شورای اسلامی مجلس شورای درباره گروه اکثریت نمایندگان در مجلس دهم عنوان کرد: امیدوارم مجلس دهم از منتخبین واقعی مردم باشد، البته این رد صلاحیت ها امکان انتخاب را محدود کرده  است اما دلیل نمی شود که مردم  انتخابات را تحریم و یا حضوری کمرنگ داشته باشند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر اظهار داشت: از بین کسانی که تایید صلاحیت شده اند باید بهترین انتخاب شوند، مانند انتخابات ریاست جمهوری سال 92 که رأی واقعی مردم دیده و خوانده شد.

وی خاطر نشان کرد: این انتخابات ادامه روند پیروزی های ملت ایران در عرصه های مختلف است و مردم در 7 اسفند ثابت خواهند کرد که نسبت به سرنوشت خودشان بی تفاوت نیستند.

وی تاکید کرد: هنگامی که پای صندوق خالی باشد سو استفاده گران به میدان می آیند و آرا را به نام خودشان ثبت می کنند و آنها به مجلس راه پیدا می‌کنند، مردم نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد.

جلودارزاده با بیان اینکه برای رسیدن به یک زندگی متعادل باید در مشارکت های اجتماعی شرکت کرد گفت: هنگامی که ما زندگی ایده آلی را ترسیم می کنیم و خواهان آن هستیم، باید در فعالیت های اجتماعی شرکت کنیم و برای داشتن آن تلاش کرد، دموکراسی،تشکیل احزاب، آزادی بیان و مطبوعات و مشورت با خرد جمعی به دست می آید و بر اساس آنها زندگی پیش می رود پس باید در امر مهمی چون انتخابات شرکت کرد.

وی در پایان عنوان کرد: همه ما روزانه با قوانینی سر کار داریم که باید آنها را رعایت کنیم  و همین قانون ها در مجلسی تصویب می شود که اعضا با رأی مردم بر روی کرسی ها آن می نشینند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز