لوگوی پویش آری به تولید ملی در سایت رسمی بادران گستران

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۴:۴۵
کد خبر: ۳۷۲۰۴۴
لوگوی پویش آری به تولید ملی در سایت رسمی بادران گستران
شرکت بازاریابی شبکه ای بادران گستران در پی اعلام عضویت در پویش آری به تولید ملی ، لگوی این پویش را در سایت رسمی خود قرار داد .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی پویش آری به تولید ملی، از آن جا که ارج نهادن به تولیدات، کار و سرمایه ایرانی ازمهم ترین مسائل اقتصاد جوامع ایرانی است .لذا یکی از مهم ترین جریاناتی که می تواند در فروش کالای ایرانی و پیشبرد اقتصاد نقش اساسی ایفا کند فروش کلامی در لایه های زیرین جامعه است که شرکت های بازاریابی شبکه ای به خوبی به این مهم دست یافته اند.

شرکت بادران گستران نیز از جمله این شرکت های موفق است که با فروش تولیدات ایرانی توانسته است نقش مهمی در توسعه اقتصاد مقاومتی ایفا کند .

این شرکت با بیان عضویت در پویش آری به تولید ملی به منظوراعلام این همکاری به اعضای خود که از این پس به عنوان سفیران فرهنگی آری به تولید ملی با پیام های کلامی خود در لایه های جامعه به تلاش برای فروش هر چه بیشتر کالاهای داخل کشور مبادرت می کنند، لوگوی این پویش مردمی را در سایت رسمی خود قرار داد.

گفتنی است: شرکت های بازاریابی شبکه ای که موفق به اخذ مجوز ازوزارت صنعت ، معدن و تجارت شده اند با اعلام عضویت در پویش آری به تولید ملی ، پس از بررسی فعالیت و نحوه عملکردشان ، می توانند لوگوی این پویش را در سایت رسمی خود قرار دهند و با فروش کالای ایرانی توسط اعضای خود اقتصاد مقاومتی کشور را در توسعه معیشتی سطح جامعه بهبود ببخشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز