نهاوندیان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در زنجان:

نباید به هیچ عنوان انتخابات بوی تفرقه بدهد

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۵:۴۰
کد خبر: ۳۷۲۲۸۹
نباید به هیچ عنوان انتخابات بوی تفرقه بدهد
رییس دفتر رییس‌جمهوری با تأکید بر این که انتخابات شور و شعور سیاسی مردم ایران را نشان می‌دهد، گفت: نباید به هیچ عنوان انتخابات بوی تفرقه بدهد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمد نهاوندیان روز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع پرشور مردم زنجان، احیای عزت کشور را پیام 22 بهمن و انقلاب اسلامی در طول 37 سال گذشته دانست و گفت: نسل جوان کنونی همان طراوت و شادابی جوانان در سال 57 را دارند و بعد از 37 سال آماده‌اند تا از استقلال، ‌آزادی و جمهوریت نظام حراست کرده و برای اسلام جان دهند.

رییس دفتر رییس جمهوری تأکید کرد: طی 37 سال گذشته کارنامه شرف و عزت ملت پر از نقطه‌های درخشان در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و به طور خلاصه کارنامه این ملت طلب عزت و سرافرازی در مقابل تحمیل، تهدید و تحقیر است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با اشاره به برهه‌های حساس تاریخی نظام در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز مردم افتخار می‌کنند که بعد از 12 سال بدخواهی دشمنان برای توقف برنامه هسته‌ای، با قوت علمی، منطق، ادب، ‌استدلال و صبوری برنامه هسته‌ای به سرانجام عزتمندانه رسید.

نهاوندیان در ادامه اظهار داشت: استان زنجان افتخار دارد که شهدای هسته‌ای همچون دکتر شهریاری از این سرزمین بوده و پرچم عزت و افتخار برنامه هسته‌ای است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با بیان اینکه در برجام همه حقوق ملت حفظ و قطعنامه‌های ظالمانه شورای امنیت و شورای حکام لغو شد و امروز و فصل جدیدی از عزت برکت اقتصادی پیش روی کشور است، تصریح کرد: عزت سیاسی را با خون شهدا حراست کردیم که این عزت باید در حوزه‌های اقتصادی نیز تجلی یابد تا به اهداف چشم‌انداز 20 ساله که از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است برسیم و این جز با انسجام و مشارکت حداکثری حاصل نمی‌شود.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با اشاره به این که امروز تمام دنیا در امنیت منطقه، مبارزه با تروریسم و توسعه فرهنگ اصیل اسلامی به جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته است، گفت: این همان عزت و سربلندی است و می‌توانیم به شهدای عزیزمان بگوییم که از این امانت شما به خوبی حراست کرده و در 22 بهمن 94 به رهبر معظم انقلاب اعلام کنیم که مسیر اقتصاد مقاومتی با همت مردم برای رسیدن به اهداف رشد پایدار ادامه خواهد داشت.

نهاوندیان ادامه داد: امروز و بعد از اجرای رسمی برنامه جامع اقدام مشترک بهترین فرصت است تا فضا برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی ایجاد شود و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی احساس کنند که در امن‌ترین و مناسب‌ترین شرایط برای کار و فعالیت قرار دارند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با اشاره به تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای بازگرداندن آرامش و ثبات به اقتصاد کشور در طول دو سال گذشته و کاهش تنش و التهابات بازار ارز افزود: امروز نگاه به بازار سرمایه و بورس در کشور مثبت شده و در طول دو سال گذشته دولت ثابت کرد که با انسجام و مدیریت عالمانه ثبات اقتصادی را که مقدمه رشد پایدار می‌باشد، به وجود آورده است.

دکتر نهاوندیان اظهار داشت: ‌در فضای اقتصادی نیز همانند فضای سیاسی بدون وحدت و عزم و اراده و همچنین مشارکت حداکثری به اهداف خود نخواهیم رسید.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با اشاره به تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار در مجلس گفت: با این اقدام دولت، رتبه ایران در جهان به یکصد و هجدهم ارتقا‌ یافت و البته به این نیز قانع نبوده و باید رتبه نخست منطقه را کسب کنیم.

دکتر نهاوندیان تصریح کرد:‌ دولت باید محوریت مردم در اقتصاد را بپذیرد و سیاست دولت که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز هست، حضور مردم و بخش خصوصی در صحنه اقتصاد کشور است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با اشاره به رفت و آمدهای هیأت‌های مختلف سیاسی و اقتصادی از سراسر جهان به کشورمان در طول دو سال گذشته گفت: این نشانگر عزت ملت ایران است و همانگونه که از برجام یک عبور کردیم باید برجام دو که همان برنامه جامع اقدام مشترک ملی است، آغاز شود و در تمام صحنه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یکپارچه و در کنار هم بر توانایی‌های خود تکیه نماییم.

دکتر نهاوندیان با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه اظهار داشت:‌ باید با حضور خود در انتخابات همانند حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، پیام انسجام را به جهانیان بدهیم.

رییس دفتر رییس‌جمهوری با تأکید بر این که انتخابات شور و شعور سیاسی مردم ایران را نشان می‌دهد، گفت: نباید به هیچ عنوان انتخابات بوی تفرقه بدهد.

نهاوندیان با اشاره به شرایط ناامن منطقه و آتش افروزی‌های رژیم صهیونیستی، ابرقدرتها و برخی کشورهای منطقه گفت: در این شرایط ناامن ایران سرافراز است که دارای امنیت کامل است و شکر این نعمت این است که با نشان دادن وحدت فرصت هرگونه فتنه‌گری و توطئه گری دشمنان در انتخابات را از بین ببریم.

رییس دفتر رییس‌جمهوری ادامه داد: انتخابات صحنه‌ای است که یکایک آحاد ملت می‌توانند در آن نقش آفرین باشند.

نهاوندیان با تقدیر از تلاش‌ها و ایثارگری‌های سپاه، ارتش و بسیج برای حفظ امنیت کشور ادامه داد: در انتخابات پیش رو هر یک از آحاد ملت می‌توانند با رأی خود سند امنیت کشور را امضا کنند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی این پیام را به تروریست‌ها و حامیان آنان می‌دهد که ملت ایران ملت صلح، عدل و رشد است.

نهاوندیان با اشاره به برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای رشد و آبادانی استان زنجان گفت: زنجان دارای بهترین استعدادها در کشور است و ان شاءالله با برنامه‌های دولت این استان تبدیل به کانون حمل و نقل و ارتباطات کشور خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز