رئیس مجلس شورای اسلامی:

بررسی جزئیات قانون حمایت از معلولان در مجلس/ حمایت از معلولان وظیفه دولت است

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۷۳۲۲۳
بررسی جزئیات قانون حمایت از معلولان در مجلس/ حمایت از معلولان وظیفه دولت است
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کلیات قانون حمایت از حقوق معلولان مصوب شد، گفت: با توجه به شرایط سخت دولت بودجه قابل قبولی به بهزیستی اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی لاریجانی در مراسم افتتاح مرکز جامع توانبخشی رضوی با حضور حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران، آیت الله گلپایگانی از علمای قم و جمعی از خیران در این مرکز برگزار شد، با اشاره ابراز قدردانی از همت خیران که این مرکز را برجا گذاشته اند، اظهار داشت: خیران با این کارهای نیک باقیات صالحات برای خود باقی گذاشته‌اند واین منحصر به امروز و دیروز نیست، خیران همیشه در کارهای خیر فعال بوده‌اند در استان قم خیران در کارهای آموزش و پرورش، بهزیستی و بحث‌های درمانی حضور فعال داشته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمت به معلولان وظیفه دولت است و باید دولت امکانات و شرایط رشد را برای این افراد فراهم کند، افزود: اما همیاری معلولان می‌تواند هم سرعت خدمت رسانی را بالا ببرد و هم همدلی و همیاری در بین اقشار گوناگون  ملت و جامعه ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای معلولان باید سرمایه گذاری جامعی انجام شود، خاطرنشان کرد:کلیات قانون جامعه معلولان تصویب شده است و جزئیات این طرح در کمیسیون در حال بررسی است.

لاریجانی با اشاره به اینکه پرسنل بهزیستی زحمات بسیاری را متقبل می‌شوند، عنوان کرد: پرسنل این مرکز خدماتشان متفاوت از سایر مراکز است و باید سختی کار پرسنل به آن‌ها پرداخته شود که مقدماتش انجام شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌توان گفت که بودجه مقبولی برای بهزیستی لحاظ شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت دولت در حدی که می‌توانستیم به بخش بهزیستی و خدمات آن کمک کردیم و بودجه خوبی در حد توان داده شده است.

وی با آروزی توفیق برای خانواده مرحوم رضوی که بانی خیر تأسیس مرکز شده‌اند، عنوان کرد: امیدواریم این خدمات ادامه دار باشد و شاهد فعالیت خیران در این عرصه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز