عارف در نشست خبری:

رای تهران پیام سیاسی به کشور دارد

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۵:۵۴
کد خبر: ۳۷۴۲۷۴
رای تهران پیام سیاسی به کشور دارد
رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: تمام آرای کشور مهم است و همه کرسی‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ما حائز اهمیت است، اما به هر حال رای تهران در سراسر کشور اثرگذار، پیام‌دار و سیاسی است.

به گزارش گروه احزاب خبرگزاری برنا؛ محمدرضا عارف که در در افتتاح ستاد فرزندان ۷۶  در نشستی خبری حضور یافته بود، ضمن ابراز خرسندی و رضایتمندی از اینکه این اولین نشست خود را پس از اعلام لیست در کنار رای‌ اولی‌ها حضور دارم، اظهارداشت: انسجام وزین و ارزشمندی که امروز رخ داد، در ادامه اتحاد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ بود و امیدواریم این انتخابات نیز مانند انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی اصلاح‌طلبان همراه باشد.

عارف افزود: ما براساس تفویض اختیاری که به کمیته ۴ نفره که از سوی تمامی گروه‌های عضو شواری عالی و ائتلاف بزرگ دارای اختیار تام بودند، به این جمع‌بندی رسیدیم که این ۳۰ نفر در لیست قرار بگیرند. خود من نیز از تمام ۲۹ نفر موجود در این لیست قویاً حمایت می‌کنم.

او ادامه داد: تمام آرای کشور مهم است و همه کرسی‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ما حائز اهمیت است، اما به هر حال رای تهران در سراسر کشور اثرگذار، پیام‌دار و سیاسی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور رای‌ اولی‌ها گفت: شما آینده‌سازان این مملکت هستید و برای ساخت آینده خود باید دیگران را نیز ترغیب به شرکت دراین انتخابات اثرگذار کنید. جوانان و دانشجویان از میزان اثرگذاری بسیار بالایی میان جامعه و اقشار مختلف مردم برخوردارند، از این رو می‌توانند پیام اصلاحات، حماسه حضور و ایجاد موجی برای تشکیل مجلس قوی بسازند. اگر جوانان در این انتخابات یک حضور قوی داشته باشند مجلس قوی ایجاد خواهد شد.

عارف در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در لیست اصولگرایان آقای حداد عادل گزینه ریاست مجلس است، در لیست اصلاح‌طلبان وضعیت چگونه است، پاسخ داد: تا این لحظه هیچ صحبتی در این زمینه در میان شورای سیاست‌گذاری و ائتلااف فراگیر اصلاح‌طلبان نشده است و درحال حاضر اولویت ما حمایت کامل از لیست ۳۰ نفره اصلاحات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز