نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با برنا:

برای تشکیل مجلسی پویا و جلوگیری از ورود تندروها باید در انتخابات شرکت کنیم

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۹:۳۰
کد خبر: ۳۷۴۳۹۸
حبیبی گفت: اگر خواهان روی کار آمدن مجلسی پویاو فعال هستیم و برای جلوگیری از ورود افراد تندرو و ناکارآمد، لازم است در انتخابات 7 اسفند حضور حداکثری داشت.

رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: شرکت در انتخابات بسیار لازم و ضروری است و نباید فراموش کرد نظام ما نظام جمهوری اسلامی است و انتخابات جزو لاینفک نظام های جمهوری است.

حبیبی ادامه داد:  طبیعی است که برای به نمایش گذاشتن یک دموکراسی تمام عیار لازم است که مردم به عنوان  اصلی ترین بازیگران این عرصه، وارد میدان شوند.

وی با تاکید بر اینکه این نظام مبتنی بر رای مردم است اظهار داشت: لازم است مردم وارد صحنه بشوند و به کاندیداهایی که احساس می‌کنند می‌توانند نقشی موثر در پیشرفت کشور و جامعه داشته باشد را انتخاب کنند.

حبیبی افزود: به هر قیمتی باید کاندیدای نزدیک به تفکرات و عقاید و همچنین بر اساس شایستگی ها را پیدا کرد و به آنها رای داد چرا که منفعت رای دادن بسیار بیشتر از رای ندادن است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره دوباره به اهمیت مشارکت مردم خاطر نشان کرد: اگر خواهان روی کار آمدن مجلسی پویاو فعال هستیم و برای جلوگیری از ورود افراد تندرو و ناکارآمد، لازم است در انتخابات 7 اسفند حضور حداکثری داشت.

گفتنی است نجفقلی حبیبی از جمله داوطلبانی بود که صلاحیت او از سوی شورای نگهبان مورد تائید قرار نگرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز