به ریاست معاون اول رییس جمهوری؛

جلسه‌ هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه‌ ملی برگزار شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۸:۳۰
کد خبر: ۳۷۶۵۰۸
جلسه‌ هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه‌ ملی برگزار شد
به ریاست معاون اول رییس جمهور؛جلسه‌ی هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون اول رئیس جمهور افزود: البته لازم است رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ی ملی با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دیگر دستگاه‌های مرتبط،‌ جلساتی برای بررسی دقیق این موضوع تشکیل داده و پیشنهاد جامعی تدوین کنند تا در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی یا در دولت مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه که وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ی ملی گزارشی از عملکرد این سازمان در سال های 93 و 94 و نیز مهمترین برنامه های آتی آن ارائه کرد.

در این نشست همچنین پیشنهاداتی مبنی بر ایجاد اصلاحات در ساختار و تشکیلات سازمان اسناد و کتابخانه ی ملی مطرح شد که پس از ارائه دیدگاه‌های مختلف، مقرر شد موضوع توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد و نتایج بررسی ها در جلسات بعدی هیات امناء مطرح شود.

در ادامه ی این جلسه نماینده ی سازمان اسناد و کتابخانه ی ملی گزارشی از موضوعات مختلف نظیر تفریق بودجه و بودجه ی سال 95 سازمان ارائه کرد و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز