حسینعلی امیری:

وزیر کشور به مشهد نرفته است/ شمارش آرای تهران ادامه دارد

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۰:۰۹
کد خبر: ۳۷۸۶۰۳
وزیر کشور به مشهد نرفته است/ شمارش آرای تهران ادامه دارد
سخنگوی وزارت کشور گفت: وزیر کشور در دفتر کارش نشسته و مشهد هم نرفته است و سه چهار شب است از دفترش هم خارج نشده است؛ ما چند روز است سر کاریم و جایی نرفته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور گفت: به تدریج صندوق های تهران شمارش می شود و ما به تدریج آن را اعلام می کنیم، دقیق نمی دانم چقدر از  صندوق ها مانده است.

وی در خصوص خبر سفر وزیر کشور به مشهد که در یکی از خبرگزاری ها اعلام شده بود هم توضیح داد: وزیر کشور در دفتر کارش نشسته و مشهد هم نرفته است و سه چهار شب است از دفترش هم خارج نشده است؛ ما چند روز است سر کاریم و جایی نرفته ایم.

امیری در خصوص میزان مشارکت هم گفت: تعداد رای دهندگان این دوره نسبت به تعداد رای دهندگان دور قبلی افزایش یافته است.

وی افزود: درصد نمی توانم بدهم چرا که هنوز کامل نشده و آرا شمارش نشده است؛ این مقدار که رای شمارش کرده ایم نسبت رای دهندگان در این دوره در هر دو مجلس نسبت به رای دهندگان در دوره های قبل بیشتر شده است.

سخنگوی وزارت کشور در خصوص لیست خبرگان تهران هم گفت: تعدادی از صندوق ها شمارش شده بود آن مقداری که شمارش شده بود به خاطر این که مردم در جریان کار قرار گیرد و نامزدها بدانند در چه وضعیتی قرار دارند به ترتیبی که در لیست آمده بود افراد حائز آرای بیشتر اعلام شده بود.

وی اضافه کرد: صندوق ها که شمارش می شود آمار افزایش می یابد امید است سریعتر تمام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز