داریوش قنبری مطرح کرد:

مجلس دهم، مجلس منافع ملی

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۳:۲۹
کد خبر: ۳۸۲۲۸۷
مجلس دهم، مجلس منافع ملی
خوشبختانه آنهایی که با منافع ملی بازی جناحی و سیاسی می‌کردند، از دور خارج شدند تا اصلاح طلبان، نیروهای معتدل به همراه اصولگرایان پایبند به اصول گردهم آیند و دهمین دوره قوه مقننه را با تابلوی «مجلس منافع ملی» تشکیل بدهند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، داریوش قنبری در گفتگو با آستان گفت: آنطور که از منتخبین مردم مشخص است، مجلس دهم مجلسی عاقل و همفکر دولت خواهد بود که این می‌تواند اتفاقی مفید در راستای اهداف ملی باشد.
 
وی افزود: مجلس دهم حتما تفاوت‌های زیادی با مجالس سه گانه هفتم تا نهم خواهد داشت. ترکیب اصلاح طلب مجلس آتی به گونه‌ای است اصلاح طلبان با اصولگرایانی همنشین خواهند شد که برخلاف افراطیون، همیشه قرار را بر رفتاری منطقی و در چارچوب قانون می‌گذرانند. البته از این مساله هم نباید به سادگی گذشت که جریان اصلاح طلبی بعد از اینکه چهره‌های شاخصش را با رد صلاحیت فله‌ای شورای نگهبان از دست داد، به جای اعتراض و گوشه نشینی، به این تصمیم رسید که حضوری جدی را در عرصه انتخابات داشته باشد و به خاطر همین، هم خودشان را به بهارستان رساندند و هم اینکه تندرو‌ها و صاحبان رفتارهای رادیکال را از این پس محکوم به حاشیه نشینی کردند تا فضای سیاسی و تصمیم گیری کشور بتواند در فضایی سالم‌تر از چیزی که در این چند سال تجربه کرده بود، تنفس کند.
 
قنبری اضافه کرد: مردم از این به بعد نگران نیستند که کسی در مجلسی که خانه ملت نام دارد، منافعشان را مورد تعرض قرار بدهد. به هر حال جامعه به طور ملموسی هزینه‌هایی گزاف را به دلیل سوء صداقت مجلس هفتم، هشتم و نهم متحمل شده است که باید گفت صف‌های طولانی روز هفتم اسفندماه تشکیل شد تا مهر باطلی برای فعالیت افراطیون در مجلس بزنند. افراطیونی که دقیقا همتراز با دیدگاه‌های رژیم اسراییل و ال سعود رفتار می‌کردند و نظر می‌دادند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه آنهایی که با منافع ملی بازی جناحی و سیاسی می‌کردند، از دور خارج شدند تا اصلاح طلبان، نیروهای معتدل به همراه اصولگرایان پایبند به اصول گردهم آیند و دهمین دوره قوه مقننه را با تابلوی «مجلس منافع ملی» تشکیل بدهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز