استاندار همدان:

دوست داشتم آقایان حسنی‌حلم و حجازی نیز وارد مجلس می شدند

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۴:۳۱
کد خبر: ۳۸۲۴۸۴
دوست داشتم  آقایان حسنی‌حلم و حجازی نیز وارد مجلس می شدند
محمدناصر نیکبخت افزود: دوست داشتم که همدان چهار نماینده در مجلس داشت تا آقایان حسنی‌حلم و حجازی نیز حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان در سال 94 ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: امیدوارم با الگو گرفتن از روش و منش حضرت فاطمه (س) بتوانیم زندگی با برکتی را داشته باشیم.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن انتخابات هفتم اسفند ماه از همه مردم، مسئولان، مجریان و ناظران انتخابات، فرمانداران، نیروهای نظامی و امنیتی، کاندیداها و ... تشکر کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌هایی که در ارتباط با تعداد کاندیدای شاخص ایجاد شده بود اما مردم ارزشمند در انتخابات حضور پیدا کردند، بیان کرد: در استان همدان 58 درصد یا نزدیک 59 درصد مردم حضور پیدا کردند اما به اعتقاد ما بالای 60 درصد هست؛ چون آماری که داده شده برای واجدین شرایط استان آمار زیادی بود و شاید آمار واقعی غیر این بود.

وی با تأکید بر اینکه سعی و تلاش شد انتخابات با سلامت و امانت‌داری برگزار شود و غیر از این نیز نبود، ادامه داد: کاندیداها، احزاب و تشکل‌ها سعی کردند قاعده بازی و قانون را رعایت کنند.

نیکبخت با بیان اینکه تخریب‌ها در انتخابات کم بود، بیان کرد: از جایی که انتظار نبود آیت‎الله محمدی را در همدان تخریب کردند و هجمه‌های مغرضانه و نامناسب نسبت به وی وجود داشت که از سوی کاندیداها نبود بلکه از محل دیگری بود و انتظار می‌رود که دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی با بیان اینکه مردم هر انتخابی کنند عزیز و شایسته هستند، ادامه داد: به نظر بنده در انتخابات استان و منتخبان مشکلی وجود ندارد و منتخبان نیز همراهی متقابل با دولت برای توسعه استان خواهند داشت.

استاندار همدان افزود: دوست داشتم که همدان چهار نماینده در مجلس داشت تا آقایان حسنی‌حلم و حجازی نیز حضور داشتند.

وی تأکید کرد: باید خود را برای انتخابات ملایر و رزن آماده کنیم تا این صحت و سلامت در این انتخابات نیز وجود داشته باشد.

نیکبخت با بیان اینکه در سال آتی قطعاً شرایط مناسبی پیش رو خواهد بود، ادامه داد: دولت در شرایط تنگنایی از نظر بودجه، طرح تحول نظام سلامت را اجرا کرد و از محل این طرح 270 میلیارد تومان پول وارد استان شد.

وی با بیان اینکه با وجود کمبود بودجه اما مدیران استان به خوبی شرایط را مدیریت کردند، ادامه داد: این تلاش‌ها ارزشمند است، چراکه خبری از 120 میلیارد دلار پول نفت نبود اما با این وجود، همه کارها انجام شد.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه امروز مصادف با سالروز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی است، بیان کرد: همان‌گونه که امسال به نام میرسید علی همدانی نام‌گذاری شد با هماهنگی و نظر نماینده ولی‌فقیه در استان سال آینده را به نام سید جمال‌الدین اسدآبادی نام‌گذاری خواهیم کرد تا از خدمات این بزرگوار در سال آینده تقدیر شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 22 اسفند ماه روز شهید نام‌گذاری شده است، بیان کرد: هرچه داریم از خون شهدا است.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه درخواست داریم که فرمانداران پیش از پایان سال یک بار دیگر ستاد تنظیم بازار را در شهرستان خود برگزار کنند، افزود: امسال به طور حتم تعداد مسافران نسبت به سال‌های گذشته بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید در چند روز نخست سال جدید در شهرستان خود باشند اما فرماندار همدان باید سعی کند تا پایان تعطیلات در همدان بماند، افزود: باید آبرومندانه از میهمانان میزبانی کرد.

استاندار همدان در ادامه از عملکرد اداره برق استان تقدیر کرد و تأکید کرد: اگر همکاری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نبود برخی از جاده‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری نمی‌رسید.

وی از عملکرد شرکت توزیع برق باختر انتقاد کرد و افزود: از عملکرد شرکت توزیع برق باختر راضی نیستم، درست است این مجموعه سه استان مرکزی، لرستان و همدان را مدیریت می‌کند اما عملکرد مطلوبی ندارد.

نیکبخت در ادامه در خصوص 9 استخر نیمه‌تمام آموزش و پرورش، بیان کرد: برای تکمیل 9 استخر نیمه‌تمام آموزش و پرورش با وزیر آموزش و پرورش توافق شد که یک‌سوم را وزارتخانه، یک‌سوم را اداره نوسازی و یک‌سوم را استان تأمین کند.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این 9 استخر 24 میلیارد تومان اعتبار لازم است که 8 میلیارد تومان اعتبار استان آماده است، افزود: ابتدای سال آینده معادل تأمین اعتباری که اداره نوسازی برای 9 استخر انجام می‌دهد استان نیز تأمین اعتبار خواهد داشت.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش فوق‌برنامه‌های ورزش را هزینه‌بر نکند، ادامه داد: مقداری از اعتبارات شهرستانی به تأمین تجهیزات ورزشی کمک شود.

وی در ادامه در خصوص عملکرد آب و فاضلاب استان بیان کرد: توقع داریم بخش آب تلاش کند اعتبارات بیشتری را از تهران بگیرد اما در مجموع عملکرد در اجرا خوب بوده است.

نیکبخت با بیان اینکه حدود 500 لیتر آب جدید تأمین کرده‎ایم، بیان کرد: امیدواریم با افزایش بازندگی‌ها سد بتواند سال آینده جواب نیاز مردم را بدهد چراکه از دو یا سه محل آب جدید ایجاد کرده‌‎ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز