در مراسم افتتاح موزه شهدای ارتباطات:

امنیت و یکپارچگی امروز نتیجه خون شهداست

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۶:۴۴
کد خبر: ۳۸۳۵۶۵
امنیت و یکپارچگی امروز نتیجه خون شهداست
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت :موفقیت های بین المللی به دست آمده، نتیجه ایثار و از خود گذشتگی شهدا، هدایت مقام معظم رهبری و مقاومت مردم ایران است، امنیت فعلی و یکپارچگی امروز مرهون خون شهداست.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛محمود واعظی روز شنبه در مراسم افتتاحیه موزه شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهید ، ضمن تاکید بر اینکه امروز هرچه داریم از ایثارگری و خون شهدا به دست آمده، افزود: تکریم و بزرگداشت شهدا و خانواده شهدا حفظ روحیه شهادت طلبی و ایثارگری است.

وی افزود: نظام اعتقادی ما هر روز را روز شهید و گرامیداشت یاد آنان می داند و تنها محدود به یک روز نیست .

واعظی پایداری انقلاب اسلامی را مرهون آگاهی و تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام (ره) و در ادامه رهبری توانا دانست که مکتب پشتوانه انقلاب است، مردمی که عاشقانه از رهبر خود پیروی کردند و افرادی که از جان برای حفظ اعتقادات خود گذشتند.

به گفته وی، چنانچه ایثار و فدارکاری های شهدا نبود، امروز امنیت هم نداشتیم و معلوم نبود وضعیت انقلاب چگونه خواهد شد.

وزیر ارتباطات، موفقیت های کشور را مرهون هدایت مقام معظم رهبری و مقاومت مردم ایران دانست که سختی ها را با جان تحمل کردند و زنده نگاه داشتن یاد شهدا، وظیفه همگانی است .

واعظی افزود: امید می رود همانگونه که شهدا بر اساس اعتقادات خود عمل کردند، مدیران دستگاه های اجرایی نیز بر اساس اعتقادات خود به گونه ای رفتار کنند که تداوم بخش راه شهیدان باشند.

وی اقتدار و امنیت امروز ایران را نتیجه پایمردی و ایستادگی شهدا دانست و ابراز امیدواری کرد مسئولان با رفتارهای خود و خدمتگذاری بیشتر به مردم ادامه دهنده خون شهدا باشند .

موزه شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (شنبه) واقع در میدان امام خمینی (ره ) تهران با حضور محمود واعظی و جمعی از خانواده های شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه این موزه کانال تلگرامی همراه با شهدا را نیز افتتاح کرد و علاوه برآن از تمبر یادمان شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز رونمایی شد.

موزه شهدای وزارت ارتباطات در گام نخست تصاویر تعداد زیادی از شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول هشت سال دفاع مقدس را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است و درآینده وسایل به یادگار مانده از این شهدا نیز در موزه به نمایش درخواهد آمد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز