معاون فرماندار نهاوند

بازتاب فعالیت های دولت یازدهم در بین افکار عمومی کم رنگ است

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۸۸۳۲۶
بازتاب فعالیت های دولت یازدهم در بین افکار عمومی کم رنگ است
رضا سلامتی گفت: با وجود خدمات گسترده دولت در بخشهای مختلف، عملکرد های صورت گرفته به خوبی برای آگاهی افکار عمومی انعکاس نیافته و دولت در این زمینه مظلوم واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از نهاوند، معاون فرماندار نهاوند در جمع تعدادی از مدیران ادارات شهرستان نهاوند افزود: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت تا کنون اقدامات مهمی را در راستای توسعه اقتصادی کشور انجام داده که اگر چه اطلاع رسانی هایی در این زمینه صورت گرفته اما بازتاب آن در بین افکار عمومی کم رنگ است.

وی بر لزوم فعالیت بیشتر روابط عمومی های ادارات در این زمینه تاکید کرد و افزود: فلسفه و وظیفه اصلی روابط عمومیها انتقال عملکرد و فعالیتهای صورت گرفته است که باید در این زمینه بازنگریهای لازم صورت گرفته و روابط عمومی ها به شکلهای مختلف و به ویژه در فضای مجازی اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید در ادارات مورد تکریم قرار گیرند.

وی اظهار کرد: مدیران باید کارهای مربوط به ارباب رجوع را با سعه صدر انجام دهند و موجبات نارضایتی را در آنان بوجود نیاورند.

سلامتی بر نظارت بیشتر بر کار مدیران در سال جاری تاکید کرد و افزود: مدیران هر دستگاه لازم است در محل کار خود بجز در مواردی که لازم باشد حضور داشته باشند تا بتوانند کار ارباب رجوع را انجام دهند که در این راستا در سال جاری در این زمینه نظارت بیشتری اعمال خواهد شد .

وی همچنین با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی لازم است به جای برگزاری سمینار و شعاری برخورد کردن به سمت اقدام عملی حرکت نمائیم و هر دستگاهی به اقتضای وظایف ذاتی خود در این زمینه برنامه ریزیهای عملی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز