در نشست صمیمی بخشدار،امام جمعه، بخش ساربوک با فرماندار قصرقند;

برجام نشانگر این بود که ایران خواهان صلح و آرامش است

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۳:۱۸
کد خبر: ۳۸۹۲۰۱
برجام نشانگر این بود که ایران خواهان صلح و آرامش است
برنا: نشست صمیمی تعدادی از معتمدین و متنفذین بخش ساربوک با خانم ریگی فرماندار شهرستان قصرقند روز گذشته در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قصرقند در این جلسه، ابتدا سایگانی بخشدار ساربوک ضمن تبریک سال نو و روز زن خدمت فرماندار، مردم بخش ساربوک را مردمانی فهیم و حامی همیشگی انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید برشمرد ودر گزارشی کوتاه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش ساربوک و نگاه ویژه فرماندار به برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته در عید نوروز برای مسافرین نوروزی، درزمینه رفع برخی از عمده ترین مشکلات عمومی بخش ساربوک همچون پیگیری مشکلات آب ، برق و راه اشاره کرد وخواستار پیگیر مشکلات فوق شد .

همچنین خانم ریگی ، فرماندار شهرستان قصرقند با توجه به نامگذاری سال 95 سال( اقتصاد مقاومتی. اقدام و عمل) که به زیبایی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد اشاره کرد و گفت : شعار این سال کلید راه مسولین قرار خواهد گرفت وی اقدامات بخشدار و دهیاری های بخش ساربوک را که برای اولین بار در بخش ساربوک بنر های هدایت مسافرین نوروزی طراحی. چاپ و نصب شده بود تشکر و قدردانی کرد .

وی اظهار داشت: در سال 94 شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم از جمله توفیق برجام را داشتیم که این توفیق و پیروزی نشانگر این بود که کشور ایران دنبال صلح و آرامش است نه جنگ، دولت در سال 93 و 94 شرایط بسیار بدی را از نظر بودجه و اعتبارات گذراند اما با تدابیر دولت جمهوری اسلامی ایران همه سختی ها را پشت سر گذاشتیم، و امیدواریم سال 95 سال پر خیر و برکتی باشد.

فرماندار قصرقند با اشاره به سفر اخیر ریس جمهور به کشور پاکستان اشاره کرد و گفت در سفر اخیر ریاست محترم جمهورکه تعدادی از وزرا و استاندار سیستان و بلوچستان ایشان را همراهی میگردند مذاکرات بسیار خوبی صورت گرفت که بیشترین سهم مذاکرات مربوط به استان سیستان و بلوچستان بود .

مقام عالی دولت در شهرستان قصرقند افزود :در سال 95 کد شهری ساربوک محقق خواهد شد، همچنین احداث ایستگاه آتش نشانی،بلوار روستای حاجی آباد تا روستای هیت در برنامه ها خواهند بود همچنین پل حمیری که اعتبارات مطالعاتی آن تخصیص داده شده با پیگیری های بیشتر پس از اتمام مطالعات، عملیات اجرایی را پیگیری خواهیم کرد همچنین بخش ساربوک میزبان دو جشن بزرگ فرهنگ،وجشن ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س) خواهد بود که مهمانمان ملی و استانی در این جشن حضور خواهند یافت.

در ادامه، حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود با فرماندار شهرستان پرداخته و نقطه نظرات خویش را با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز