نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری:

وزارت صنعت برای رفع مشکلات کارخانه‌های استان فارس تلاش کند

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۹:۲۲
کد خبر: ۳۹۰۰۷۶
وزارت صنعت برای رفع مشکلات کارخانه‌های استان فارس تلاش کند
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت:درسال اقتصاد مقاومتی لازم است وزارت صنعت معدن تجارت برای رفع مشکلات کارخانه های فارس تلاش کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آیت‌الله‌سیدعلی‌اصغر دستغیب در دیدار با وزیرصنعت، معدن و تجارت اظهارداشت:انتظار داریم در سالجاری فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل با برنامه‌ریزی‌های دقیق و فرماندهی معاون رئیس جمهور و تجربیات شما و دیگر دولتمردان به نتایج مطلوب رسیده و وضعیت بهتری داشته باشیم.
 
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: کارخانه‌های بخش دولتی و خصوصی استان فارس امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که انتظار است به این مشکلات توجه شده و نسبت به ساماندهی وضعیت آن اقدام شود.
 
وی خاطرنشان کرد: وجود استاندار نیز فرصت مغتنمی است تا با دلسوزی، علاقه، تلاش و پیگیری که دارند مشکلات استان رفع شود.
 
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امید است مشکل صنعت استان فارس به موازات سایر استان‌ها  حل شده و وضعیت تورم، رکود و گرانی‌های که مردم ما را که همواره در مسیر انقلاب و اهداف نظام ثابت قدم در تنگنا قرار داده رفع شود.
 
قائم مقام جامعه روحانیت شیراز همچنین گفت: دولت در کنار فرماندهی رسمی عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی به موضوع تببین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و وظایف اقشار مختلف جامعه از جمله روحانیون، دانشگاهیان، اصناف و سایر اقشار توجه ویژه داشته باشد.
 
 آیت‌الله دستغیب با تاکید بر تبیین وظایف اقشار مختلف مردم از طریق رسانه‌ها بیان کردند : زمانی که اقشار مختلف وظیفه خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی بدانند با ایجاد وحدت و هماهنگی می‌توان به نتایج بهتری در زمینه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل دست یافت.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به زحماتی که رئیس جمهور، هیئت دولت و مجموعه مسئولان اجرایی متحمل شده‌اند زمینه، زمینه بسیار خوبی بوده  و ثمرات خوبی داشته و تمام اینها را  طلیعه آتیه بسیار درخشان می‌دانیم.
 
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به گردهمایی روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در شیراز گفتند: امید است نتایج این گردهمایی نقطه عطفی در تحولات و پیشبرد اهداف وزارت صنعت و معدن  برای حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور باشد.
 
آیت الله دستغیب خاطرنشان کرد: اتکا به خودباوری که در واقع یکی از اموری است که از مکتب ما و مبانی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است نیز باید روزافزون شود.
 
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) عنوان کرد: امیدوارم با همدلی و همزبانی دولت و ملت آتیه بسیار درخشان‌تری را پیش رو داشته باشیم.
 
در این دیدار نیز محمدرضا نعمت‌زاده وزیرصنعت، معدن و تجارت نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش روی این وزارتخانه در تحقق شعار امسال اظهار داشت: در زمینه اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت و معدن پنج رویکرد مهم از جمله اقتصاد دانش بنیان و تاکید بر توسعه علم و دانش، استفاده از امکانات داخلی،برون‌نگری و ارتباط و تعامل با جهان، مردمی بودن و تامین عدالت اجتماعی را در برنامه قرار داده است.
 
وی همچنین از توصیه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در تبیین وظایف تشکل‌ها و اقشار مختلف مردمی در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز