فرماندار سمنان :

همه پتانسیل های مردمی در استقبال از رییس جمهور بسیج شده اند

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۰:۲۳
کد خبر: ۳۹۱۳۶۹
همه پتانسیل های مردمی در استقبال از رییس جمهور بسیج شده اند
دانایی با اشاره به میزبانی مردمی شریف استان و به ویژه شهرستان از ریاست محترم جمهوری در آینده ای نزدیک گفت همه پتانسیل های مردمی در حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور بسیج شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان در راستای بسترسازی و مشارکت مردمی در مراسم استقبال سفر کاروان تدبیر و امید و به ویژه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی فرزند برومند استان جلسه هم اندیشی با موثرین مددجویان کمیته امدادو،مسئولین مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد معین شهرستان سمنان درمحل کمیته امداد  امام خمینی شهرستان با حضور سید عباس دانایی فرماندار سمنان برگزار شد.

مراکز نیکوکاری سمنان به یمن ورود کاروان تدبیر و امید با برپایی ایستگاههای صلواتی در مسیر استقبال میزبان مردم شریف استان خواهند بود.

دانایی فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به ماندگاری خدمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بیان داشت با تاسیس نهاد کمیته امداد و توجه رهبر فرزانه به قشر آسیب پذیر و  محروم  جامعه  از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد کمیته امداد تنها نهادی است که مزین به نام امام خمینی (ره) بوده و منشا خدمات ارزنده ای در رسیدگی به مشکلات مردم است ..

وی توجه دولت تدبیر و امید  در رفع مشکلات مردم را از الویتهای ریاست محترم جمهوری و دولتمردان دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد گسترش خدمات فرهنگی و اجتماعی و به ویژه اشتغال و حمایت از کارآفرینان  در نهاد کمیته امداد را نشان از ارتقا خدمات این نهاد مقدس از ابتدای تاسیس تا کنون دانست.

دانایی با اشاره به میزبانی مردمی شریف استان و به ویژه شهرستان از ریاست محترم جمهوری در آینده ای نزدیک گفت همه پتانسیل های مردمی در حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور بسیج شده و در این زمینه مراکز نیکوکاری فعال شهرستان نیز می توانند با اطلاع رسانی گسترده به مخاطبان و خانواده های تحت پوشش نقش خود را ایفا نمایند.

فرماندار سمنان سامانه تلفنی 111 سامد را مرکز دریافت درخواست های مردمی در سفر دولت به استان معرفی و گفت همشهریان محترم میتوانند از اقصی نقاط شهرستان نسبت به ثبت درخواست خود از طریق تلفن یک روز قبل از سفر و یک روز بعد از سفر اقدام نمایند.

وی خواستار اطلاع رسانی مراکز نیکوکاری کمیته انداد به مخاطبان در این بخش شد حسن آبادی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در ادامه بااشاره به اینکه خانواده کمیته امداد در انتظار دیدار با رئیس جمهور حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی فرزند برومند است  ادامه داد مراکز نیکوکاری سمنان به یمن ورود کاروان تدبیر و امید با برپایی ایستگاههای صلواتی در مسیر استقبال میزبان مردم شریف استان خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز