دری نجف آبادی:

ارتش نسبت به توطئه‌افکنی‌ اسراییل و آل سعود در منطقه باید هوشیار باشد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۳:۴۶
کد خبر: ۳۹۳۴۳۶
ارتش نسبت به توطئه‌افکنی‌ اسراییل و آل سعود در منطقه باید هوشیار باشد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اقدامات آل سعود و اسراییل در منطقه و توطئه‌افکنی‌های آنان بر ضد ایران اسلامی گفت: ارتش باید با هشیاری تمام برای مقابله با این توطئه‌ها آماده باشد.

به گزارش خبر خبرگزاری برنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) اراک برگزار شد، با تاکید بر قدرت و سواد بالای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برخورداری این کشور از جایگاه قدرت مطلق منطقه را از برکات هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش بی‌وقفه نیروهای ارتش در راستای کسب قدرت هرچه بیشتر و محافظت کامل از تمامیت ارضی کشور دانست.

وی با تاکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر ارتش برای دستیابی به ابداعات و اختراعات نظامی و جنگ‌افزارها با تکیه بر توانمندی داخلی و پتانسیل‌های موجود گفت: ارتش ایران باید جایگاه خود را هر روز بیش از روز قبل در میان قدرت‌های نظامی دنیا مستحکم کند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه نیروهای ارتش درک بالا و وسیعی نسبت به آموزه‌های دینی داشته و نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی متعهد و وفادارند، افزود: یکی از دلایل ترس دشمن از این نیروی مقتدر همین تعهد دینی و درک اعتقادی است.

وی با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: نام این شهیدان بر تارک نظام اسلامی ایران و تاریخ سراسر افتخار آن می‌درخشد و مردم ایران خاطرات این دلاورمردی‌ها و شجاعت‌های بی‌نظیر را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

دری نجف آبادی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان یک اصل مهم در نظام اسلامی، پیروی از منویات رهبری را رمز حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: ولایت فقیه عامل اصلی وحدت در نظام اسلامی است و نیروهای مسلح باید به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات آل سعود و اسراییل در منطقه و توطئه‌افکنی‌های آنان بر ضد ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این دو عامل تفرقه در منطقه هستند و نیروهای مسلح بویژه مرزبانان ایران اسلامی باید در راستای مقابله با تجاوزها و زیاده‌خواهی‌های زورگویان هشیار و آماده باشند.

دری نجف آبادی بر پشتیبانی همیشگی جمهوری اسلامی ایران از مستضعفان عالم و مقابله این نظام اسلامی با زورگویان و مستکبران تاکید کرد و افزود: این نظام اسلامی همواره بر این دو نکته مهم تاکید داشته و به آرمان‌های خود پایبند است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز