جانشین ستاد انتخابات استان یزد خبر داد:

مشارکت بیش از ۸ هزار نفر در برگزاری دور دوم انتخابات

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۹۷۲۲۳
مشارکت بیش از ۸ هزار نفر در برگزاری دور دوم انتخابات
مدیر کل سیاسی‌ استانداری و جانشین ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مهریز، گفت: بیش از هشت هزار نفر در برگزاری دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه مهریز مشارکت خواهند کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ،"مصطفی سالاری"‌با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات تبلیغات انتخابات، اظهارکرد: نتیجه سه حوزه انتخابیه استان یزد، در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص و انتخابات حوزه انتخابیه مهریز،‌ بافق،‌ ابرکوه، خاتم و بهاباد که بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است، به دور دوم راه یافت.

وی گفت: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه جاری با هماهنگی ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان در حوزه انتخابیه مهریز بین "محمدرضا صباغیان بافقی" و "محمدرضا بابایی دره"‌ دو نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در این حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

مدیر کل سیاسی‌ استانداری با اشاره به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مهریز، گفت: قانون تبلیغات این دوره از انتخابات هیچ‌گونه تفاوتی با قوانین حاکم بر تبلیغات در مرحله اول ندارد.

سالاری افزود: تبلیغات رسمی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مهریز از پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز نهم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و بعد از آن هرگونه تبلیغ و اعلام برنامه ممنوع است.

وی برگزاری انتخابات سالم و پرشور را مستلزم همکاری مستمر کاندیداها و حامیان آنها، اصحاب رسانه و دستگاه‌های نظارتی مختلف دانست و اعلام کرد: در این دور از انتخابات بیش از هشت هزار نفر، ستاد انتخابات استان را در برگزاری این دور از انتخابات یاری خواهند کرد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت اندازه و سایز تعیین شده در قانون برای تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی، تصریح کرد: در این مرحله از انتخابات به واسطه محدودیت فضای کاری، نظارت بر نحوه اجرا و رعایت قانون تبلیغات با جدیت بیشتری نسبت به مرحله اول پیگیری می‌شود.

سالاری در پایان با اشاره به تعیین 193 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مهریز در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: تهیه برگ رای و تعرفه مورد نیاز این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ تأمین صندوق‌های اخذ رای و برگزاری جلسات توجیه ویژه مجریان انتخابات از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد انتخابات استان یزد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز