علی اکبر ولایتی:

توقیف ۲ میلیارد دلار ایران، دزدی بین‌المللی است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۹:۲۹
کد خبر: ۳۹۷۲۳۷
توقیف ۲ میلیارد دلار ایران، دزدی بین‌المللی است
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های امریکا استقامت، مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علی‌اکبر ولایتی پس از دیدار قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس در پاسخ به سوالی درباره برداشت غیرقانونی 2 میلیارد دلار از اموال ایران افزود: دشمنی امریکا با جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب وجود داشته و همچنان برقرار است و تاکنون هیچ گاه کم نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع نشان دهنده تناقض گویی مسئولان امریکایی است اظهار داشت: آنها از یک سو در گفتگو با وزیر امور خارجه ما اعلام می کنند که به مسئولیت‌هایشان در مورد برداشتن تحریم‌ها متعهد هستند اما از سوی دیگر و به اشکال دیگر تحریم‌های جدیدی برقرار می کنند و بر سر روابط قانونی و آزاد تجاری بین ایران و سایر کشورها مانع تراشی می کنند.
 
ولایتی تاکید کرد: این موضوع در حالی است که همواره جزو تعهدات امریکایی‌هاست و اگر این سخنان را گفته اند خلاف عادت امریکایی‌ها نیست.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کاری که امریکایی ها انجام دادند بدون تردید دزدی بین المللی است و جمهوری اسلامی ایران همواره بر احقاق حقوق خود پافشاری خواهد کرد.
 
ولایتی با اشاره به اینکه ایران همواره حق خود را از امریکایی ها گرفته است اظهار داشت: همانگونه که در نوبت قبلی نیز شاهد بودیم پس از گذشت سال‌ها، توانستیم با مقاومت مطالبات خود را دریافت کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز