برای اولین بار پس از انقلاب صورت گرفت؛

تشکیل هیات عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات در ایران

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۹:۳۶
کد خبر: ۳۹۷۵۴۵
تشکیل هیات عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات در ایران
برای اولین بار پس از انقلاب هیات عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات در ایران تشکیل شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در نخستین گردهمایی متخصصین ایرانی عضو سازمان جهانی تبلیغات که با حضور نمایندگان بزرگترین مجموعه های بازاریابی و تحقیقات و تبلیغات تجاریایران، در سالن لئون سام سنتر  برگزار شد، با اجماع تمام آراء حاضرین، هیئت عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات در ایران انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهانی تبلیغات سارا رفیعی و سیده فاطمه مقیمی و حمید احمدی، مهیار حاجتمند و عماد رستمی  برای اولین دوره به عنوان هیئت عالی اجرایی( شورای مرکزی) انتخاب و مسئولیت نامبردگان توسط هیئت امنا ابلاغ شد.

در این جلسه علاوه بر هم اندیشی درباره فعالیت های آینده ، مسئولین کمیته های تخصصی سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران برای یک دوره منصوب شدند که اسامی ایشان بدین شرح است:

حمید احمدی از شرکت سیما پخش به عنوان مسئول کمیسیون اعضای شرکتی، مجید احمدی از شرکت سروش سیما به عنوان مسئول کمیته تلویزیون و ارتباطات ماهواره ای، شهرزاد اسفرجانی از گروه اسفرجانی و همکاران به عنوان مسئول کمیته آموزش، حسن بادکوبه از گروه بادکوبه به عنوان مسئول کمیته برنامه ریزی و مدیریت تبلیغ، مهیار حاجتمند از گروه بین المللی مهیاران به عنوان مسئول کمیته تخصصی عکاسی و تصویربرداری، ناصر پاشاپور نیکو از گروه دی. ان. ای به عنوان مسئول کمیسیون جوانان و کمیته های yp  و آینده سازان، علی تصدیقی به عنوان مسئول کمیته انیمیشن و ویژال افکت، محسن رهگذر از آژانس بادکوبه به عنوان مسئول کمیته اینترنت و رسانه دیجیتال، عماد رستمی از شرکت تدبیر پاسارگاد به عنوان مسئول کمیسیون مجموعه های عضو و نیز مسئول کمیته روابط عمومی کمیسیون راهبردی، سارا رفیعی از آژانس طرح باران به عنوان مسئول کمیته تشکیلات کمیسیون راهبردی، رسول صدرعاملی به عنوان مسئول کمیته خلاقیت، علیرضا صفاری از آژانس بادکوبه به عنوان مسئول کمیته مدیریت پروژه، کسری عابدینی به عنوان مسئول کمیته گرافیک، برنارد عزراییلیان از های گروپ پلاس به عنوان مسئول کمیته مالی و خزانه داری کمیسیون راهبردی، محسن کرباسیان به عنوان مسئول کمیته آی تی کمیسیون راهبردی و سیده فاطمه مقیمی از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به عنوان مسئول کمیته مارکتینگ و بازاریابی.

سیده فاطمه مقیمی پرزیدنت IAA ایران شد

در اولین جلسه مشترک هیئت عالی اجرایی و هیئت امنای نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات IAA در جمهوری اسلامی ایران، سیده فاطمه مقیمی با اجماع تمام آراء حاضر در جلسه به عنوان اولین دبیر هیئت عالی اجرایی (پرزیدنت) نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در ایران انتخاب شد.

سازمان جهان تبلیغات IAA که در طول تاریخ هفتاد و هفت ساله خود به عنوان بزرگترین سازمان بین المللی جامع حوزه ی مارکتینگ و تبلیغات تجاری شناخته می شود، قبل از پایان مذاکرات هسته ای شروع همکاری های خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده  و در ایران تحت نظارت هیات امنایی متشکل از مهرنوش شفیعی شهربابکی، سید محمدصادق خرازی، مهدی رحمانیان، رسول صدرعاملی، برنارد عزراییلیان و محمد ماجد فعالیت می نماید.

IAA، سند راهبردی خود در ایران را بر مبنای تحقق اقتصاد درون زای برون گرا تدوین نموده و قصد دارد با آموزش متخصصان ایرانی و فراهم سازی امکان همکاری های متقابل بین المللی نقش قابل توجهی در اعتلای اقتصاد ایران ایفا نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز