رحمانی فضلی:

تخلفی از سوی دستگاههای دولتی در زمان انتخابات به وزارت کشور ابلاغ نشده است

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۴:۰۵
کد خبر: ۳۹۸۴۳۶
تخلفی از سوی دستگاههای دولتی در زمان انتخابات به وزارت کشور ابلاغ نشده است
وزیر کشور گفت: تا به امروز مدارکی مبنی بر تخلفات دستگاه‌های اجرایی به وزارت کشور ابلاغ نشده و اگر مدارکی وجود داشته باشد، آن را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا مستقر در وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره تخلفات صورت گرفته در مرحله اول انتخابات گفت : هیات‌های اجرایی در زمان انتخابات به تمامی تخلف ها رسیدگی کردند. اما اگر پس از ابلاغ صحت انتخابات تخلفی دیده شد، وزارت کشور و شورای نگهبان آن را بررسی خواهند کرد و اگر در تایید نمایندگان تاثیرگذار باشد، قطعا در مرحله اعتبارنامه گزارش آن را به مجلس می‌فرستیم تا بررسی شود.

وزیر کشور تاکید کرد: تا به امروز مدارکی مبنی بر تخلفات دستگاه‌های اجرایی به وزارت کشور ابلاغ نشده و اگر مدارکی وجود داشته باشد، آن را بررسی می‌کنیم.

رحمانی فضلی همچنین درباره رد صلاحیت یکی از منتخبان مجلس دهم بعد از اعلام نتایج انتخابات نیز گفت: ما درباره این مساله با شورای نگهبان اختلاف نظر حقوقی داریم که آن را طی نامه‌ای با مستندات حقوقی به شورای نگهبان و سران قوا  ارسال کردیم و اعلام کردیم که نمی‌شود در مرحله‌ای که شمارش تمام شده یک نفر را رد کرد تا شخص بعدی به مجلس راه یابد. البته شورای نگهبان معتقد است با استفاده از ظرفیت نظارت استصوابی این کار را انجام داده است. امیدوارم با توجه به مستندات قانونی امکان بازنگری در این مساله از سوی شورای نگهبان  فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز