فرماندار شهرستان رباط کریم در حاشیه دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر در روز شوراها:

رعایت حق الناس در انتخابات مرحله دوم اولویت ستاد انتخابات بود

۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۰۱۲۳۲
رعایت حق الناس در انتخابات مرحله دوم اولویت ستاد انتخابات بود
مهندس بیگی اظهار داشت: آنچه که برای ما مهم است برگزاری انتخابات در فضایی سالم ؛ آرام و باشکوه است که بحمدالله به این خواستگاه خود که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام بوده و هست دست یافتیم .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، علی بیگی فرماندار  ئر جاشیه دیدار با اعضای شورای شهر شهرستان رباط کریم گفت: همانطور که در طول برنامه زمانبندی انتخابات به کرات یادآور شده بودم و این موضوع را به دفعات به سمع و نظر اعضای ستاد نیز رسانده بودم که برای ما اصلا مهم نیست کدامیک از کاندیداها اقبال راهیابی به مجلس شورای اسلامی را پیدا می کنند و آنچه که برای ما مهم است برگزاری انتخابات در فضایی سالم ؛ آرام و باشکوه است که بحمدالله به این خواستگاه خود که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام بوده و هست دست یافتیم .

مهندس بیگی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خوشبختانه آیتم های سه گانه و مورد نظر ما که رعایت بی طرفی  بدون جانبداری از کاندیدایی بعنوان یکی از این مولفه ها بود ، در کمال مطلوب بخوبی رعایت شد .

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم و بهارستان در ادامه افزود : دفاع و صیانت از آرا مردم و کاندیداها بعنوان حق الناس از سویی و از دیگر سو برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در این شهرستان به عنوان ضرب المثلی در بین دیگر شهرستانهای استان مطرح که این فضای آرام و سالم در این شهرستان  به عنوان الگویی مطرح شد .

فرماندار شهرستان رباط کریم در این خصوص به برگزاری همایشی که در ارتباط با انتخابات در مشهد مقدس برگزار گردید اشاره نمود و گفت : آنچه لازم هست متذکر بشوم در کلیپی که در سالن همایش پخش می شد در اغلب قریب به اتفاق شاخص های انتخاباتی که در این کلیپ به تصویر کشیده شده بود  از جمله در خصوص گزینه های  قانونمداری ؛ امنیت؛ اطلاع رسانی و تبادل اخبار و .... نام فرمانداری

شهرستان رباط کریم و بهارستان به عنوان شهرستان ممتاز در رتبه بندی های طرح شده نه تنها در استان بلکه در کشور می درخشید.

مهندس بیگی در ادامه افزود : آنچه ما را نسبت به سایر شهرستانها در این دوره از انتخابات و در هر دو مرحله نسبت به سایر شهرستانهای استان تهران متمایز کرده بود به نام اینجانب ثبت نشده و نخواهد شد بلکه تلاشهای شبانه روزی ستاد انتخابات شهرستان و تیم های کاردان در قالب کمیته های انتخابات اعم از پشتیبانی؛ حمل و نقل ؛ آی تی و سایر عزیزان بود .

فرماندار شهرستان رباط کریم تاکید کرد: در این رابطه هرگز نمی شود نقش موثر و کار ساز شهرداری ها و شورای های اسلامی به ویژه شهرداری رباط کریم و شورای اسلامی این شهرستان را نادیده گرفت که در همین جا از این فرصت استفاده می کنم و مراتب تقدیر و تشکر خود را خدمت عزیزان ابلاغ نموده و به عنوان امتیازی درخشان یقینا در پرونده عملکرد درخشان  تک تک عزیزان و  در حافظه تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد .

 مهندس بیگی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: در عرصه های رقابتی انتخاباتی آنچه غیر قابل اغماض می باشد اینکه بالاخره یک تن از دو کاندیدا در مرحله دوم به مجلس راه می یابند و راهیابی هریک از کاندیداها دلیل بر عدم شایستگی فرد مقابل نیست بلکه این عرصه مثل دشک کشتی است که بالاخره یک تن در مسابقه به عنوان پیروز صحنه رقابت انتخاب می شود .

وی درپایان افزود: من از عملکرد آقایان نکو و نوروزی پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات کمال رضایت را دارم، چون با رفتارهای کنترل شده هواداران در روند انتخابات با مسوولان همکاری لازم را داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز