آیت اله هاشمی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

واحد قزوین، یکی از بهترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است

۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۰۴۳۹۴
واحد قزوین، یکی از بهترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است
آیت اله هاشمی رفسنجانی: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بین 450 واحد دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از بهترین ها و فعال ترین واحدها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضمن افتتاح دو طرح عمرانی این دانشگاه، در مراسمی که به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور جمع کثیری از مردم استان قزوین برپا شده بود، شرکت کرد.

آیت اله هاشمی رفسنجانی در این مراسم با اشاره به توانمندی های بالای این دانشگاه در رشته های فنی و صنعتی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بین 450 واحد دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از بهترین ها و فعال ترین واحدها است.

وی ادامه داد: در مسابقات بین المللی ربوکاپ نیز همواره شاهد درخشش این دانشگاه هستیم، تا جایی که معمولا دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در رقابت با دانشگاه های بزرگ و معتبر دنیا، آن ها را پشت سر می گذارند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موفقیت های خودروی خورشیدی هاوین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی استرالیا و آمریکا، گفت: باید به دکتر موسی خانی به دلیل چنین دستاوردهایی، تبریک و خسته نباشید بگوییم.

آیت اله هاشمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون حتی یک ریال هم از دولت کمک نگرفته است، افزود: این دانشگاه نه تنها هزینه ای بر دوش دولت نگذاشته، بلکه از بار هزینه های آموزشی کاسته است.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی در این دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده که هم کشور را آباد ساخته و هم منجر به پرورش افراد متخصص شده است،  تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای کوچک سطح آگاهی شهروندان را ارتقا داده و با خود آبادانی به همراه داشته است.

وی با اشاره به روند شکل گیری دانشگاه آزاد و موافقت امام خمینی (ره) با تشکیل دانشگاهی با هدف کمک به ارتقای سطح علمی و سواد جوانان در اوایل انقلاب، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امروز دارای شش میلیون دانش آموخته در سراسر کشور است که بیشتر آنها نیز دارای شغل هستند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن فرخنده خواندن کلنگ زنی طرح شهرک شفا در آبیک، اظهار داشت: این طرح برکاتی خواهد داشت که به زودی مردم استان قزوین و کشور از آن بهره مند می شوند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن حمایت از اقدامات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید، همه ی مردم و مسوولان کشور را به همدلی و داشتن اتحاد دعوت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز