نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

تعطیلی کارگاه‌ها و شرکت‌ها منجر به ورشکستگی و بیکاری جوانان نخبه شده است

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۰۹۰۲۲
تعطیلی کارگاه‌ها و شرکت‌ها منجر به ورشکستگی و بیکاری جوانان نخبه شده است
حجت الاسلام و المسلمین دیرباز اظهار داشت: به تعطیلی کشانده شدن برخی کارگاهها و شرکت های داخلی، منجر به مشکلات فراوانی مانند ورشکستگی و بیکاری جوانان به ویژه جوانان نخبه شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین دیرباز با اشاره به مشکلات استانهای مرزی، اظهار داشت: «با توجه به اینکه مشکلات استانهای مرزی دارای شباهت­ها و اشتراکاتی است پیشنهاد می­شود اعضای خبرگان که نماینده استان های مرزی هستند با اشراف هیئت رئیسه مجلس خبرگان، جلساتی مشترکی برگزار کنند و ضمن تعامل و بررسی این مشکلات مشترک مسائل را به مسؤولین ذی ربط منتقل و پیگیر رفع آنها باشند».

وی سپس از مشکلات بازارچه های مرزی هم سخن گفت و افزود:  «برخی از بازارچه های مرزی متأسفانه صرفاً به محل ورود کالاهای بی کیفیت خارجی شده و این امر موجب به تعطیلی کشانده شدن برخی کارگاهها و شرکت های داخلی شده و این مشکلات فراوانی مانند ورشکستگی و بیکاری جوانان به ویژه جوانان نخبه شده است. لذا اگر بتوانیم به دولت محترم تذکر بدهیم و برخی ناهنجاری ها و اشغال بعضی از پست های کلیدی از سوی برخی افراد غیر شایسته و بی کفایت را به دولت گوشزد نماییم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در ادامه از عدم اجرای قوانین بانکداری اسلامی از سوی برخی بانکها و مؤسسات مالی انتقاد نموده از هیئت رئیسه و افراد دلسوز نظام خواست در برابر این رویه بانکهای متخلف محکم بایستند.

وی در پایان از اتخاذ برخی مواضع غیر انقلابی در برابر استکبار جهانی در کشور انتقاد کرده و از مسؤولان نظام خواست با تکیه بر روحیه انقلابی و مواضع مستحکم مقام معظم رهبری و حمایت مردم شهید پرور کشورمان در برابر برخی زیاده خواهی ها مستکبران با تمام توان مقاومت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز