بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی:

تحویل ۸ هزار مسکن شهری در سال جاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۷:۰۲
کد خبر: ۴۱۵۷۰۲
تحویل ۸ هزار مسکن شهری در سال جاری
معاون امور مسکن بنیاد مسکن با اعلام احداث و تکمیل 24 هزار مسکن شهری از تحویل 8 هزار مسکن شهری در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جواد حق شناس گفت : 15 هزار واحد باقی مانده از سال های قبل هم تکمیل و ساخت 9 هزار واحد مسکونی در سال جاری اغاز می شود.

حق‌شناس گفت : غیر از مسکن مهر که ساخت آن در شهرهای زیر 25 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و 304 هزار واحد از مجموع 347 هزار واحد سهم بنیاد تا به حال تمام و تحویل شده است دیگر پروژه‌های بنیاد در مورد ساخت مسکن در شهرهای سراسر کشور از منابع داخلی بنیاد، تسهیلات بانکی و همچنین از طریق کمک های حساب 100 برای اقشار خاص تامین اعتبار می شود.
 
معاون امور مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: روند برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری برای ساخت مسکن، تکمیل 15 هزار و 700 واحد از پروژه هایی هستند که از سال 94 شروع شدند که ساخت و ساز آن واحدها در حال انجام است و پیشرفت خوبی نیز دارد.
 
حق‌شناس افزود: علاوه بر 15 هزار واحد باقی‌مانده از سال گذشته 8 هزار و 700 واحد مسکونی برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری است که برای آنها پروانه ساخت گرفته شده است و زمین نیز وجود دارد.
 
وی در پایان گفت:ساخت حدود 24 هزار واحد مسکونی به غیر از آمار مسکن مهر کارهایی هستند که بنیاد مسکن در دستور کار دارد. همچنین 8 هزار واحد مسکونی طبق برنامه سال جاری به متقاضیان تحویل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز