با رد یک فوریت؛

طرح نسخ برخی قوانین در حوزه ورزش به صورت عادی بررسی می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۱۶۲۷۹
طرح نسخ برخی قوانین در حوزه ورزش به صورت عادی بررسی می‌شود
نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح نسخ برخی قوانین در حوزه ورزش و اصلاح و دائمی کردن برخی دیگر مخالفت کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با 114 رأی موافق، 103 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از 260 نماینده حاضر در جلسه، یک فوریت طرح نسخ برخی قوانین ورزش و اصلاح و دائمی کردن برخی دیگر را به تصویب نرساندند و با آن مخالفت کردند.

گفتنی است که در جریان بررسی یک فوریت طرح نسخ برخی قوانین ورزش بر اصلاح و دائمی کردن برخی دیگر، نادر قاضی‌پور به عنوان مخالف یک فوریت این طرح گفت: در فدراسیون فوتبال میلیاردها تومان جابه‌جا  و حیف و میل می‌شود لذا اجازه ندهید یک فوریت این طرح رأی بیاورد و باید برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی فوریت به معنای تعجیل در بررسی است، افزود: باید نظرات کارشناسی سازمان ها و نهادهای مرتبط دریافت شود و براساس کار کارشناسی طرح‌ها بررسی شود. این طرح هیچ فوریتی نداشته و فوریت باید در مسائل اشتغال، بیکاری و رکود در نظر گرفته شود.

همچنین سید حسین نقوی حسینی به عنوان موافق یک فوریت طرح نسخ برخی قوانین ورزش بر اصلاح و دائمی کردن برخی دیگر گفت: مجلس دهم در ابتدای کار باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد، یکی از گام‌ها در حوزه قانونگذاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی اصلاح قوانین است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید قوانین منسوخ را نسخ کرد، قوانین منسوخ فساد آور بوده و سبب ایجاد مشکلات در جامعه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز