ظریف:

رویکرد بلاروس در دوران تحریم‌ صادقانه بود

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۷:۲۸
کد خبر: ۴۲۰۱۳۷
رویکرد بلاروس در دوران تحریم‌ صادقانه بود
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: رویکرد و سوابق بلاروس در دوره تحریمها، نسبت به جمهوری اسلامی ایران همواره صادقانه و سازنده بوده است و ما این رفتار را در راهبردهای مناسبات دو کشور ملحوظ می داریم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ویکتور ریباک سفیر بلاروس با محمد جواد ظریف دیدار خداحافظی پایان مأموریت خود را انجام داد و پیرامون چگونگی گسترش مناسبات دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، با اشاره به نقش سازنده سفیر بلاروس در گسترش مناسبات دوجانبه ابراز امیدواری نمودکه شناخت و دوستی های سفیر بلاروس در پایان مأموریت بتواند در مینسک ، زمینه های گسترش مناسبات دو کشوررا بطور مستمرتحقق بخشد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین رویکرد بلاروس در دوره تحریمها خاطرنشان ساخت: رویکرد و سوابق بلاروس در دوره تحریمها، نسبت به جمهوری اسلامی ایران همواره صادقانه و سازنده بوده است و ما این رفتار را در راهبردهای مناسبات دو کشور ملحوظ می داریم .

ریباک سفیر بلاروس با تشریح نتائج توافق هسته ای ایران با قدرتهای بزرگ، این موفقیت را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت .

ویکتور ریباک سفیر بلاروس در پایان مأموریت خویش با ابراز خرسندی خود از اینکه مقطع مأموریت اش با دوره دولت یازدهم دولت تدبیر و امید همزمان گردید، خاطرنشان ساخت : ما مراودات کنسولی دو کشور و رفت و آمدها را بین دو کشور را راه اندازی کرده ایم و با برگزاری سیزده کمیسیون اقتصادی بین دو کشور زمینه های همکاریهای دوجانبه را بطور گسترده ای افزایش داده و سفر وزیر صنایع بلاروس به ایران و وزیر علوم و تحقیقات فن آوری جمهوری اسلامی ایران به بلاروس در آینده می تواند مراودات فیمابین را هر چه بیشتر تعمیق بخشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز