آیین تشییع امین انصاری سرباز وطن برگزارشد

۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۲:۰۴
کد خبر: ۴۲۱۹۴۴
آیین تشییع امین انصاری سرباز وطن برگزارشد
آیین تشییع امین انصاری سرباز وطن که درحادثه تصادف اتوبوس کرمان به شیراز به دیار باقی شتافت، برگزارشد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، آیین تشییع امین انصاری با حضور امیر پوردستان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، امیر سامانی فرمانده ارتش در استان فارس و کهکیلویه و بویراحمد، فرماندهان پادگان صفر پنج کرمان ، نیروی ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان و مردم همیشه درصحنه شهر شیراز در دارالرحمه برگزارشد.
 
روز گذشته نیز آیین تشییع چهار تن از سربازان وطن که از پادگان صفر پنج کرمان عازم شیراز بودند  ودرحادثه سقوط اتوبوس به دره فوت کردند، برگزارشد.
 
در ساعت 1 و 20 دقیقه بامداد چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس ولوو در حالی که مسیر شرق به غرب محور سیرجان به نی ریز در حال حرکت بود، در گردنه "لایرز" شهرستان نی ریز از جاده منحرف و در دره سقوط می کند.
 
در این حادثه که به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، با توجه به شیب موافق حرکت و قوس چپ گرد موجود در مسیر اولیه، رخ داد، اتوبوس پس از برخورد با گاردریل موجود در حاشیه راه از جاده خارج و در گردنه موجود که ارتفاعی بالغ بر 20 متر داشته است سقوط می کند.
 
 در این تصادف 14 نفر در محل حادثه و 6 نفر در بیمارستان فوت و 17 نفر نیز مجروح و همگی به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز