الیاس حضرتی در گفت و گو با برنا مطرح کرد؛

تهدید روزنامه‌نگاران از سوی بی‌شناسنامه‌ها با سیم کارت‎های جعلی/ تذکر کتبی به دو وزیر

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۱:۱۷
کد خبر: ۴۲۶۳۵۵
تهدید روزنامه‌نگاران از سوی بی‌شناسنامه‌ها با سیم کارت‎های جعلی/ تذکر کتبی به دو وزیر
نماینده مردم تهران گفت: به دو وزیر در مورد تهدید خبرنگاران و روزنامه نگاران تذکر کتبی دادیم.

روزانه میلیون ها پیامک رد و بدل می شود و طبعا حساسیتی نیز به دنبال خواهد داشت، اما وقتی پیامکی با مضمونی تهدید آمیز برای یک جمعیت 700 نفره ارسال می شود، قطعا موضوع دیگر نه یک پیامک  ساده و یا حتی تبلیغاتی بلکه موضوعی امنیتی خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، چندی پیش پیامکی از سوی شماره ای ناشناس به تعداد زیادی از خبرنگاران و روزنامه نگاران ارسال شد که به آنها نسبت به همکاری با رسانه های خارجی هشدار داده بود. در این راستا علاوه بر تذکری که مصطفی کواکبیان به وزیر ارتباطات داد، الیاس حضرتی نیز به برنا از تذکر کتبی به دو وزیر در خصوص ارسال این پیامک ها خبر داد.

نماینده مردم تهران به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: روز یکشنبه تذکراتی کتبی به دو وزیر اطلاعات و وزیر کشور دادیم.

حضرتی ادامه داد: تذکر به وزیر اطلاعات به منظور پیگیری  منشا این پیام ها بود  و دلیل تذکر به  وزیر کشور آن بود که این وزارتخانه از طریق پلیس فتا عاملین ارسال این پیامک ها را معرفی کند.

وی تاکید کرد: چند نفر با یک سیم کارت جعلی اقدامی را انجام داده اند که اقدامی بسیار خطرناک است، چراکه هم تهدید روزنامه نگاران و خبرنگاران محسوب می شود و هم تهمت.

حضرتی خاطر نشان کرد: آنها تهمت زده اند که  روزنامه نگاران تاکنون این کار را انجام داده اند و این درحالی است که اساسا چنین چیزی صحت ندارد و از سوی دیگر تهدید است، چرا که بیان شده این آخرین هشدار است.

وی در پاسخ به این سوال که این ارسال این پیامک ها از سوی چه کسانی و با چه هدفی صورت می گیرد، گفت : به نظرم  یکسری افراد خود سر دست به چنین اقداماتی زده اند و بعید است که  در پس این ماجرا یک نهاد رسمی و شناسنامه دار قرار داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: یک قشری وجود دارند که تلاش می کنند نوعی بدبینی و آشفتگی  را در جامعه ایجاد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز