رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

حقوق شهدای ترور در عرصه بین‌المللی پیگیری شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۳۲۳۶۹
حقوق شهدای ترور در عرصه بین‌المللی پیگیری شود
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر حقوق شهدای ترور را در عرصه بین المللی پیگیری کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی روز شنبه 26 تیر در دیدار با انجمن حمایت از قربانیان تروریسم گفت: تعداد شهدای ترور گواه مظلومیت ایران اسلامی است که قربانی جریان تروریسم بوده است اما امروز با کمال تعجب قدرت های حامی جریان تروریسم با توطئه های خود ایران را به عنوان کشور اسلامی حامی تروریست معرفی می کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مشارکت تشکل های شاهد و ایثارگر در فعالیت های فرهنگی و بین المللی را موجب شناخت بیشتر ملتها و مجامع بین المللی از فرهنگ متعالی ایران اسلامی دانست و گفت: این تشکل ها سربازان پیشرو در عرصه حمایت از قزبانیان تروریسم هستند.

معاون رییس جمهوری یکی از اولویت های بنیاد شهید  و امور ایثارگران را توجه به تشکل ها به عنوان بازوان فکری بنیاد عنوان کرد و گفت: به فعالیت ایثارگران در قالب تشکل ها اعتقاد راسخ داریم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی اعضای انجمن حمایت از قربانیان ترور را به فعالیت بیشتر و موثر علمی در عرصه های داخلی و بین المللی ترغیب کرد و خاطر نشان ساخت: از تلاش های این انجمن در جهت رساندن صدای مظلومیت شهدای ترور به جهانیان، حمایت می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز